"Imane wacht" hoor ik Amine zeggen. Ik kijk naar zijn groene ogen.
Het is stil. We waren zo geconcentreerd op elkaars ogen. Ik onderbrak het stilte. "Uhm ja wat is er"
"Was je vermist, wat was er gebeurd" vraagt hij.
Ik vertel hem snel wat er was gebeurd. Hij spant zijn kaken op. "Ik zweer als ik die jongens zie ik maak hun kapot" zegt hij. Auhw zo lief.
"Heb je mij gemist" grinnik ik.
"Als ik eerlijk moet zijn ik ben 1 week niet naar school gegaan omdat ik bezorgt en depri was voor jouw" antwoord Amine. Mijn wangen worden roos. Ik kijk naar de grond om niet op te vallen. "Haha je hoeft voor mij niet verlegen te zijn" grinnikt Amine.
We wandellen langs de buurt van mijn school en praten over allerlei dingen. Best wel apart, we zijn vrienden geworden. Na alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik heb zoveel gevoelens voor hem gekregen.
Pp Amine
"Het begint een beetje laat te worden" hoor ik Imane zeggen. "Kom deze keer breng ik je met mijn auto naar je huis" zeg ik. Ik zag dat ze twijfelden maar daarna ging ze mee.
In de auto wees ze mij de weg. Dan weet ik gelijk ook waar ze woont hehehe. In de auto hadden we gelachen over ditjes en datjes. Imane heeft mijn dag gemaakt. Zij gaat nog van mij worden. Ik hou te veel van haar. Na 10 minuten waren we al bij haar straat. Ik stopte de auto zodat ze kan uitstappen. We nemen afscheid van elkaar en zien elkaar morgen in sha allah. Ik heb nog meer vlinders in mijn buik gekregen na deze dag. Ik voel me heel erg blij. Ik heb me nog nooit zo gevoeld.
Pp Imane
Ik pak mijn sleutels uit mijn tas en doe de deur open. Ik ga naar de keuken en ik zie dat Soraya en mijn moeder zijn aan het koken. Ik leg mijn tas neer. Ik geef mijn moeder een kus op haar voorhoofd. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik was 'ontvoerd' zonder dat kwam Faisal niet meer terug en heb ik Soraya nooit gekend. Alhamdulah het is nu voorbij.
Ik doe mijn avond routine. Dat is gewoon leren, bidden. TING! Ik krijg een bericht binnen.
Daarna hadden we een beetje gepraat over school. Vandaag was het echt een kennismakingsdag met Amine. We hebben vandaag veel bijgeleerd van elkaar. Ookal ken ik hem heel lang. Nu weet ik pas hoe hij is.Mijn vraag die in mijn hoofd dwaalt is 'hoe kent hij mijn telefoon nummer?!'
"Etenstijd" schreeuwt mijn moeder vanuit de keuken. Ik ga naar beneden en help de tafel te dekken. Vandaag aten we bestilla. Normaal was het altijd dat ik hier alleen met mijn zat aan tafel. En nu zijn er 2 persoon bijgekomen. Hoe meer hoe beter toch? 😂
"Ik ga morgen eindelijk voor het eerst naar school." Hoor ik Soraya zeggen. "Was je dan nog nooit naar school gegaan" vraagt Faisal. "Jawel maar ik had alleen mijn basisschool afgemaakt. Khadija vond dat dat genoeg was voor mij" antwoord Soraya droog. "Hoe was je schooldag Imane" vraagt mijn moeder. "Was echt leuk vandaag. Behalve dat Sakina vandaag er niet was" zeg ik. Nadien hadden we nog gepraat met zn alle.
Ik denk dat hij mij mist. Zo schattig! Hij is zo lief geworden. Het liefst wil ik hem nu knuffelen. Elke keer wanneer ik Amine zie tovert zijn uiterlijk en innerlijk veel vlinders in mijn buik. Pff ik mis hem eerlijk gezegd. Kan niet wachten op morgen om hem te zien.
Ik ga naar mijn bureau en zie veel schoolspullen en een zwarte eastpack (die boekentas)! Waarschijnlijk voor mijn zusje Soraya. Het klinkt nog zo raar. Ik ben blij dat ze mijn zusje is, ze is een prachtkind. Alhamdulah voor alles. Ik hou van mijn leven. Na dat ik ontvoerd ben geweest is mijn leven compleet verandert. Subhanallah! ❤️
Vroeger had ik veel stress en voelde ik me alleen en nu kan ik niet wachten op de volgende dag en heb ik een broer en een zus bij me. Alhamdulah!
Ik pak een matras en legt die naast mijn bed. Ik pak een kussen en een deken. Ik slaap op het matras en Soraya op het bed. Ik doe mijn ogen dicht en voor dat ik het weet ben ik al in droomland.
Hier een nieuwe deeltje. Vergeet niet te stemmen laten we hier de 10 stemmen halen dan plaats ik straks misschien nog een deel ✨❤️❤️
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...