✨26

1.4K 84 5
                                    

"Broer wat is dit, vrouwen ontvoeren!?? Zijn jullie serieus?!" Zeg ik terwijl ik mijn woede inhoudt.

"Wees blij a sahbi hier krijg je geld voor" antwoord Wassim. Ik heb dan niets gezegd. "Kom we gaan meisjes slagen" hoor ik hem zeggen. Ik bleef stijf staan! Waar de f#^* werk ik. Ik heb al spijt dat ik naar deze adres ben toegereden.
"Ewa kom asahbi" grinnikt hij tegen mij.

Pp Imane

Ik zit weer in een opgesloten kamer. Ik zit hier al 1 week en ik ben het hier beu. Ik wil naar huis. Ik word hier geslagen door gasten en moet werken voor hen. Zowel binnen als buiten. De deur word open gemaakt. Ik kijk wie de deur opent. Het is Wassim. Hij mishandelt mij het meest. mijn hoofddoek is gescheurd. Ik kan er nog wel alleen een tulband meemaken. Ik wikkel met mijn ene hand een tulband op mijn hoofd.

"Ewa kom asahbi" zegt hij tegen iemand die waarschijnlijk naast hem staat. Wassim komt de kamer binnen. "Ik ga je weer mishandelen" hoor ik hem fluisterend zeggen. "Eh ik ga naar huis man" hoor ik iemand zeggen buiten deze kamer. Ik herken die stem van ergens. "Nee kom" antwoord Wassim.

Wassim loopt naar buiten. Hij vergat de deur te sluiten. Dus ik kon vluchten. Met moeite ga ik naar de deur. Ik kijk of er iemand in de gang is. Niemand was daar dus loop ik naar rechts. Ik weet niet waar de uitgang is maar als ik zal het wel vinden.

Ik zie een groen bordje staan met een pijl naar links er staat op 'uitgang' ik loop naar links. Dit geeft mij echt stress. Als ik nu gepakt word, ben ik eraan. "Ewa ja, tuurlijk ben je hier welkom, je bent hier nieuw" hoor ik iemand zeggen die mijn richting komt. Ik zie een groot kast. Ik loop naar de kast en probeer hem te openen met mijn ene hand want die andere is nog meer gebroken. Het wilt niet open gaan.

"Kom morgen" hoor ik weer dezelfde stem maar het geluid komt dichter. Na een tijdje gaat die kast open. Ik kruip er snel in en doe de deuren van de kast dicht. "Saff Faisal, tot morgen dan " hoor ik weer. Die persoon is waarschijnlijk aan het bellen met Faisal. Mijn broer noemt Faisal. Hij heeft mij verlaten.

Oke ik weet niet wat ik hier moet doen. Ik ben bang dat ik ontdekt word. "Laat mij los" hoor ik iemand schreeuwen. Het is Soraya! Ik hoor klap geluiden. "Auhwwww!!!" Hoor ik haar schreeuwen. "Hou je faking bek dicht" schreeuwt die man terwijl hij harder slaat. Ik wil hier vluchten maar ik neem Soraya mee. Ik ga haar niet hier alleen achterlaten.

Aja! Ik heb mijn gsm maar die is plat en ik heb hier geen bereik.

Pp Amine

Wat is dit?!! Ik word hier gek van. Imane is al 1 week vermist. Ik wil haar vinden maar ik weet niet hoe.

Ik pak mijn gsm en bel Achraf.

"Eh bro, waar is jouw stiefzus Imane"

"Je stelde mij deze vraag vorig week ookal."

"Ja Ewa krijg ik nog antwoord, ik Uhm heb project samen met haar"

"Is zij 1 week niet naar school gegaan"

"Ja"

"Wacht ik kom naar jouw"

Daarna hing hij op. Ik wacht 5 minuten voordat hij komt. "Ik heb sleutels van haar huis. Wollah als zij thuis is, ik slaag u kapot" grinnikt Achraf. Ik kijk hem raar aan. "En als zij niet thuis is sla ik u kapot" antwoord ik sarcastisch.

We gingen naar de huis van Imane. Ik volgde Achraf want ik weet niet waar Imane woont. Aangekomen bij haar huis doet Achraf de deur open. "IMANE" schreeuwt zij door heel het huis. We horen stemmen aan de andere kant van het huis. Ik kijk Achraf raar aan. Het waren mannelijke stemmen.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu