✨47

1.2K 74 7
                                    

Zou ze iets van plan zijn?

Amine zit op zijn gsm. Hij lacht. "Wat is er?" Vraag ik hem met een glimlach. "Ow haha ik chat met Chaïma" antwoord hij.

Mijn glimlach verandert in een gebroken hart. Dus hij heeft al iemand. Ik knik zachtjes.

Ik dacht dat hij van mij zou zijn. Maar dat was een fout. Het bleef verder stil tussen ons. Het liefst zou ik nu breken.

Op school ren ik naar de wc's. Ik sluit me in 1 van die wc en huil het uit. Mijn gedachtes bleven aan Amine. Hij heeft al met iemand

Mijn tranen namen hun weg.

Ik veeg mijn tranen weg. Ik loop uit de wc en kijk naar de spiegel. Mijn ogen zijn rood. Dat heb ik dus altijd als ik huil. Ik was me gezicht met koud water.

TTIINNGG!! De bel ging.

Ik was mijn gezicht verder. Ik voelde nog wat tranen over mijn wangen. Ik veeg ze weg. Ik pak mijn tas en ga naar de lokaal.

Ik klop zachtjes op de deur. Ik doe hem open en kijk naar beneden
Ik bedek mijn ogen want ze zijn nog rood door al dat huilen enz.

"Uhm Imane ga snel ergens zitten" hoor ik de docent zeggen. Ik kijk waar er een plaats vrij is. Naast Sakina! Gelukkig! Nadine zit naast Amine.

Ik ga naast Sakina zitten. Ze zag dat ik rode ogen had. "Wat is er" vraagt ze geschokt. Ik kijk haar aan. "Ik Uhm.. vertel je wel straks" zeg ik zacht.

Ik zie via mijn ooghoeken dat Amine kijkt. Ik negeer hem en gun hem geen oogcontact.

Ik dacht dat hij om mij gaf. Pff eerlijk gezegd ik overdrijf. Misschien is het zijn zus ofs. Ik heb toch geen relatie met hem. Pff hij heeft me gekwetst.

"EH WAT DOE JIJ MET MIJN SCHRIFT" schreeuwt Amine. "Gewoon mijn naam schrijven" hoor ik Nadine hc zeggen.

Ik draai met mijn ogen en leg mijn hoofd op de bank.

Ik doe mijn ogen zachtjes dicht en val gauw in slaap.

-
"NADINE EN AMINE BUITEN" schreeuwt de docent. Ik schrok me wakker. Ik kijk hoe laat het is. Ik heb letterlijk 10 minuten geslapen.

Ze gaan samen naar buiten. "Tfoe vieze slet" hoor ik Amine boos zeggen. En Nadine, Jah zij loopt zoals gewoonlijk heupwiegend naar buiten.

Pp Amine

"Dankzij jouw ben ik buiten gestuurd" schreeuw ik tegen haar. "Ja gezellig he" zegt ze terwijl ze met haar heupen wiebelt. Tfoe ik word hier misselijk van.

Kijk wat ze aan heeft. TFOEWW!!!

Ik ga op een bank zitten. Zij komt naast mij zitten. Ik schuif nog 1 meter verder van haar. Ze staat op. Ze trekt me naar haar toe en probeerde me te kussen.

Ik probeer te ontwijken en haar weg te duwen. WJw voor meisje is ze wel sterk.

Ik duw haar kei hard op de grond. Ik kijk of iemand me zag. Met grote ogen kijk ik naar de persoon die het zag namelijk Imane.

Ze keek me met betraande ogen en een open mond. Ik loop naar haar toe. Ze was stil. "Imane het is niet wat je denkt" zeg ik. Ze keek me aan en ging weg. Ik houd haar vast aan haar pols.

"Amine! Waarom maak je je zorgen. We hebben toch geen relatie" zegt ze. "Maar hoe zal Chaïma het vinden dat je bent vreemd gegaan" ging ze verder.

"Chaïma?! Ze is mijn nicht. Ik heb geen relatie met haar" zeg ik snel. Ze trekt haar pols uit mijn hand en ging naar de wc.

Nadine keek haar glimlachend aan.

Ik loop naar Nadine. Ik knijp stevig aan haar armen. "Luister als jij mij nog 1 keer aanraak dan zorg ik ervoor dat je broer niets meer kan aanraken" dreigde ik haar.

"Jammer voor je... ik heb geen broer" zegt ze met haar kauwgom waar ze overdrijft met smakken. "Begrijp ik" zeg ik er nog bij.

Daarna ging ik op de bank zitten. Ik deed mijn hoofd op mijn 2 handen. WAJOW wat heb ik gedaan. Nu haat Imane mij! Ze zou me nooit meer willen. Wat heb ik gedaan.

Pp Imane
Ik ren naar de wc en sluit me daarin op.
Hele rivieren stromen langs mijn wangen. Hij haat Nadine, gaat hij haar ook nog kussen.

Ik dacht dat Amine om me gaf nogmaals.

Mijn gedachtes worden onderbroken. "HAHAHHA Imane?! Jij hebt gezien, ik zei je toch dat ik hem van je zou afpakken" hoor ik Nadine zeggen.

Ik doe de deur open. "Weet je, ga met hem. Het intereseert me niet. Jij hebt jouw leven en ik de mijne toch?!"  Zeg ik emotieloos. "Tuurlijk ga ik met hem. Mijn missie is geslaagd om jouw kapot te maken. Maar het gaat nog erger zijn dus wacht maar af" zegt Nadine.

"IK ZORG DAT AMINE WORD UITGEHUWELIJKT MET MIJ" schreeuwt ze.

Meent Nadine dit?? Of zegt ze dat gewoon om Imane kapot te maken?! Lees de volgende deel💕

Hey mensen misschien komt er morgen geen deel. Maar maandag wel in sha allah.

Maandag heb ik weer school 😩😫😩😩

Ik wil terug vakantie man!!!!!

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu