✨73

1.1K 65 15
                                    

Ik ga die tweelingzus van mijn moeder terugpakken. Zij gaat zien!

Het is al ondertussen middag. Ik sta op en doe mijn ochtend routine.

Pp Nadine

HAHAHAHA! Die moeder heeft hun adres gegeven. Nu kan ik lekker naar Marokko gaan en hun opzoeken. IK WIL AMINE! DIE VRESELIJK IMANE HEKS VERDIENT NIEMAND!

Ik heb al ticket geboekt. Hah niet te geloven dat de moeder van Amine gewoon hun adres gaf. Maar ja anders zou ze eraan zijn dus ze moest het zeggen.

Heerlijk lig ik op mijn bed en denk ik aan al die gedachtes. Wat zal ik met hun doen?

"NADINE GA JE KAMER OPRUIMEN!" Hoor ik mijn moeder schreeuwen van beneden.

Ik kijk naar mijn kamer. Ik zie wat kleren op de grond en mijn bureau is wat slordig. "MIJN KAMER IS OPGERUIMD" antwoord ik terug.

"ALS IK BOVEN BEN EH EN DAT IS NIET PROPER"

"JAAAA OKE"

Snel ruim ik mijn kamer op.

Ik ga naar beneden, ik zie mijn moeder op de bank liggen.

"Mama ik ga naar Marokko" zeg ik.

"Kifesh?!!! We kunnen niet meer naar daar gaan. We hebben daar problemen met fam enz"

"Jij gaat niet mee, ik ga alleen. En ik ga niet naar family enz ik moet gewoon wat regelen"

"Vanwaar heb jij dat geld?!"

"Uhm kijk in je bankkaart dan zal je het antwoord weten" grinnik ik.

Mijn moeder was nog aan het schreeuwen maar ik ging gewoon terug naar boven.

Ik pakte mijn bagage in, ik ben niet net als de sommige meisjes die 10000 bagages nodig hebben. Ik pak gewoon een simpel klein bagage en stop er spullen in die ik nodig heb. Na 30 min ben ik klaar.

Ik doe vandaag een wit hemd aan met een groen leger broek en een Gucci tasje. Ik stijl even nog mijn haar et voila! ⬇️⬇️⬇️

Can't wait to go to morocco! (Wat is dat voor een Engels! 😂)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Can't wait to go to morocco! (Wat is dat voor een Engels! 😂)

Vandaag ga ik naar een vriendin genaamd Selma. Zij is echt een top meid.

Ik ga naar beneden.

"NADINE JE GAAT NIET NAAR MAROKKO" schreeuwt mijn moeder.

"Hah ik heb al vliegticket besteld dus ik ga lekker wel" zeg ik nog voordat ik de deur sluit.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu