✨2

2.9K 140 20
                                    

P.p Imane

Hey mensen, ik ga me even kort voorstellen. Ik heet Imane en ik ben 19 jaar. Ik woon samen met mijn moeder in Antwerpen. Ik heb 1 zus genaamd Oumayma. Zij is al getrouwd en woont samen met haar man in Nederland. Ik heb nog wel goede band met haar.

Ik heb 1 broer Faisal. Hij woont in Brussel. Hij heeft ons zomaar verlaten. Ik heb geen contact met hem, hij heeft ons helemaal niets laten weten dat hij weg ging. Toen we opeens van zijn vriend hoorde dat hij is verhuisd naar Brussel. Hij was echt een goede broer van me.

Mijn ouders zijn gescheiden. Ik ga om de 2 weken naar mijn vader. Mijn vader is hertrouwd met een vrouw die een zoon en een dochter heeft. Dus ik heb een stiefmoeder en een stiefbroer en een stiefzus. Mijn stiefbroer noemt Achraf. Hij is een slechte mens net als zijn moeder. Ik word bij mijn vader niet goed behandelt door hun.

Verder in mijn leven word ik gepest. Door 2 groepen. 'De jongens groep' en de 'meisjes groep'. Ik weet niet waarom ze me pesten.
———————————————

Morgen is het de eerste schooldag. I HATE SCHOOL!!! Maar deze jaar is het mijn laatste jaar in sha allah. Vroeger had ik altijd zin in de eerste schooldag, want je krijgt een nieuwe klas en nieuwe leerkrachten. Maar nu kijk ik er niet meer uit. Ik word al 1 jaar soort van gepest. Op school zijn het de groep jongens die mij pesten wegens idk! Maar na school zijn het een groep meisjes die mij uitlachen met alles. Maar het interesseert me niet. Deze leven is maar een beproeving.

Ik pak mijn tas. Ik steek mijn portomonee in mijn tas en ook een pen. ik loop naar mijn kledingkast en zoek wat ik morgen ga aandoen. Mijn moeder komt de kamer binnen. ik glimlach naar haar. "dees jaar laatst jaar" zegt mijn moeder met een scheve accent.



De volgende dag:

"IMANE, WAKKER WORDEN HET IS 7 UUR!" hoor ik mijn moeder schreeuwen van beneden. Ik sta met moeite op. ik ga naar de badkamer neem een douche en doe de woeddoe (wassing voor het gebed).

Na het douchen kleed ik me om en ga naar mijn kamer. Vandaag deed ik dit aan.

Ik verricht het gebed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik verricht het gebed. Na het gebed ga ik naar beneden. Ik geef mijn moeder een kus op haar voorhoofd. ik zie dat ze gringo heeft gemaakt. (marokkaanse pannenkoek). "shokran yemma dat je dit hebt gemaakt" zeg ik. daarna hebben we nog gepraat.


Wanneer het 7u40 is vertrek ik naar de bushalte. Ik pak mijn gsm die in mijn tas lag. ik check instagram en ik speel spelletjes. Voor dat ik het weet kwam mijn bus. Ik stap in de bus en scan mijn buskaart. Ik zoek een plaats waar ik alleen kan zitten. Na 15 minuten kwam ik bijna aan mijn eindhalte. ik druk op de bel en sta al klaar voor de deur.



Ik stap dan uit de bus. Voor de bushalte staan die groep jongens. "HAHAHA eh weten jullie nog Imane van vorig schooljaar. Wij gaan haar deze jaar weer pesten" hoor ik iemand zeggen van die groep. Ik herken die stem. Het is Amine! Hij is de grootste pester en door hem lacht zijn groepje mij altijd uit. Ik loop snel door naar school. Tranen komen in mijn ogen. Deze schooljaar word weer verpest door hun.

Dit was mijn eerste deeltje! Stemmen zou heel lief zijn. ❤️❤️

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu