✨72

1.2K 63 23
                                    

Ze wou de deur sluiten maar ik duwde hem nog open.

Ik pak haar langs haar arm.

"JE GAAT ME NU DIE VERDOMDE ADRES GEVEN WAAR IMANE IS!" Zeg ik dreigend.

"Jij wilt zeker de relatie tussen mijn zoon en Imane verbreken." Zegt ze.

"Luister, je mag dan wel jaloers zijn maar je kan hun relatie niet kapot maken." Zegt ze er nog bij.

Mijn woede kookt nog verder.

"IMANE GAAT ER AAN!" Schreeuw ik.

Ik kon al de angst aan de gezicht van Amine's moeder zien.

"JE GAAT NU ME VERTELLEN WAAR IMANE IS IN MAROKKO!" Dreigde ik haar toe.

1 week later
Pp Imane

Ik sta op om 11 uur. Ik kijk naast me en zie Amine daar als een varken slapen.

Ik voel me nu ietsje beter dan vorige week. Ik besef dat je gewoon in dit leven een glimlachje moet tonen ookal zit je in een moeilijke tijd. Met wat geduld komen er goede tijden aan. InshAllah 💕

Mijn tante en Amine hebben me goed geholpen in deze periode. Waar ik erg dankbaar voor ben. Met onkel Hamid gaat het ook beter.

Mijn lippen krullen zich naar boven bij al deze gedachtes.

Het enige wat ik kan zeggen is alhamdulah.

Ik ga naar beneden en zie dat mijn tante op de zetel zit te relaxen met haar gsm. Ze zat te bellen. Ik geef haar een Salam en ga naar de keuken.

Ik zie 2 borden met eieren en olie. "BENTIE DIE EIEREN ZIJN VOOR JOUW EN VOOR AMINE" hoor ik haar schreeuwen.

"Shokran gheltie" antwoord ik.

Ik pak brood en muntthee en eet de eieren op.

Amine komt de woonkamer binnen met haren als bakstenen.

Ik lach me dood. Hij kijkt me aan.

Pp Amine

Mijn lippen krullen zich naar boven. Ben blij dat ik Imane weer zo zie. Haar glimlach heeft al mijn dag gemaakt terwijl mijn dag nog moet beginnen.

"Waarom lach jij" vraag ik.

"Kijk in de spiegel a zwerver" antwoord ze lachend.

Ik kijk naar de spiegel die achter me stond en zag dat mijn haren omhoog vloog. Mijn ogen worden groot. Ayow wat gaat haar tante hiervan vinden.

Ik loop naar de badkamer. Ik hoor nog steeds Imane lachen. Ik zet mijn haren goed.

Pp Imane

Ik ga naar de kamer van mijn onkel en zie hem daar slapen. Mijn lippen krullen zich naar boven. Hij word nu steeds beter en beter. Alhamdulah.

"Imane!" Hoor ik mijn tante roepen. Ik ga naar beneden.

"Bentie ga samen met je man ergens naartoe hier in Marokko" zegt ze zacht.

"Naar waar?"

"Ik weet niet, ga naar al hoceima of marakech, tetouan ofs. Maak er een leuke dag met je man" antwoord ze. Ik knik. Ze heeft wel gelijk.

Waar is Amine zelfs?

Ik ga naar de woonkamer en zie hem daar op de bank liggen en op zijn gsm kijken. Mskien hij verveelt zich.

Ik pak een kussen en gooi hem naar Amine. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Auhw en zijn kuiltjes verschijnen ook. 😍

Hij komt op me af en kittelt me. Ik lach me dood.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu