"Wat is er gebeurt" vraagt mijn moeder. Ik leg haar alles uit. Mijn moeder bleef geshoqueerd kijken. "Maar het gaat wel goed met me dus je hoeft niet bezorgt te zijn" zeg ik.
Daarna ga ik naar de badkamer. Ik ga douchen. Na het douchen kijk in de spiegel en ik zie dat mijn bovenlip gescheurd is en mijn gezicht rood is.
Ik ga naar beneden. Ik knuffel mijn moeder. Zij bestudeert mijn gezicht. "AWILI dit kan niet, die meisjes overdrijven echt" zegt mijn moeder. "Yema ik ga morgen niet naar school, ik blijf thuis" zeg ik tegen mijn moeder. "Mahliesh voor mij maar jij gaat jouw lessen gwn missen" antwoord ze.
Pff dan ga ik wel naar school om 12 uur. Dan heb ik tenminste een halve dag gemist.
TING! Mijn gsm gaat.
Ik kijk op mijn gsm en zie dat ik een bericht heb gekregen van Sakina.Sakina: hey Imane je raadt nooit wat ik heb gezien! Hoe gaat het met je?
Ik: wat is er? Het gaat goed met me
Sakina: ik ging op insta en zag een video van je dat je met bloed en al ben geslagen.
Ik: OMG op welke account
Sakina: op de acc van die ene tata van onze klas, je ziet je gezicht niet maar ik wist dat jij dat was omdat je die outfit vandaag ook op school aanhad gedaan.
Ik: stuur die video is door.
Ze stuurde het video door en ik keek ernaar. Mijn hart breekt erom. Je werd in elkaar geslagen en je ziet het terug op een video. Tranen rollen over mijn wangen. Gelukkig stond mijn gezicht niet in beeld. Anders zou ik voorschut staan.
Er stond als titel. "Wanneer je Selma uitdaagt krijg je dit" WTH Ik heb haar niet eens uitgedaagd. Ik kijk snel naar de reacties van andere mensen
Jsyaodg681: HAHAHAHHA KAPOT GRAPPIG
Gaool248: wtf
Amine_el: Mskiena zo kan je niet zijn.
Die bericht van Amine raakt mijn hart. Maar ja hij weet niet dat ik die meisje ben op de grond. Als hij mijn hoofd zag dan zou hij mij uitlachen.
Ik reageer op die video.
Imane_l :verwijder die video, ik weet wie die persoon is en ik weet zeker dat jij dit niet ben.
Even later val ik in slaap.
Pp Amine
Volgende ochtend!
Ik doe mijn ochtend routine en loop naar de bushalte samen met mijn tweeling broer Samir. "Heb jij een leuke klas" vraag ik aan hem. "Ja wollah ik zit bijna met ons hele Squad bro" antwoord hij. "Dan heb je mij ik zit alleen met tata's in de klas" zeg ik met zucht. "Kifesh jij zit met Imane jij kan elke dag haar dag verpesten" zegt hij.
"Ik ben het zat om haar te pesten. Ik bedoel kijk wat wij allemaal doen met haar" zeg ik. "Hoezo we spelen gwn met haar, dat raakt haar niet ofs" zegt hij terug. Voor dat ik het weet staan we al bij de bushalte.
Ik ben echt stil. Ik had gisteren een video gezien op insta. Een meisje met hoofddoek werd gwn mishandelt. Ze pesten haar mskiena. Ik zag die hoofd niet van haar maar dat was zo erg.
Aangekomen in de klas
"Wie is er afwezig" vraagt de mevrouw. "Uhm Imane is afwezig en ik weet goed genoeg wie dat heeft veroorzaakt" Antwoord Sakina terwijl ze naar mij kijkt. "Kijk is voor jouw" zeg ik. Maar haar woorden spraken me aan. Is Imane niet naar school gekomen wegens mij en mijn groep.
Pp Sakina
Ik keek naar Amine omdat hij haar heeft geslagen. In die ene video zag je niet wie Imane heeft geslagen.Maar ik denk dat het de jongens waren. Zij pesten Imane toch?!
Al die gedachtes vliegen in mijn hoofd. Zo geraak ik niet geconcentreerd.Ik kijk naar Amine. "Waarom sloegen jullie Imane" vraag ik aan hem. Hij kijkt me gevraagd aan. "Kifesh ik heb haar niet eens aangeraakt, wat praat jij" antwoord hij.
"Doe niet alsof jij van niets weet" zeg ik met woede!"DRAAI MET JE HOOFD NAAR VOREN" schreeuwt hij tegen mij. "NIET TEGEN MIJ SCHREEUWEN" schreeuw ik terug. "JULLIE 2 BUITEN" schreeuwt de leerkracht.
Ik pak mijn gerief en loop naar buiten. Wanneer ik Amine zie kijk ik hem vies aan. "Hoe haal je het zelfs in je hoofd dat zij geslagen is" zegt hij. "Hou je bek, als jullie haar nog 1 keer aanraken hebben jullie met mij te maken" zeg ik en loop gwn door.
Pp Imane
Ik doe mijn oogjes zachtjes open. Ik pak mijn gsm en kijk hoe laat het is. Het is 11u49. Ik check nog insta enz. Met moeite sta ik op.
Daarna ga ik naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel. Mijn gezicht is nog steeds hetzelfde van gisteren. Ik smeer er een zalfje. Ik doe mijn ochtend routine. Ik doe vandaag dit aan.
Ik pak mijn tas doe mijn boeken erin. Ik maak snel een broodje en steek hem in mijn boekentas. Daarna ga ik naar school. Mijn moeder is niet thuis want ze is gaan werken.
Aangekomen op school
Wat gaan de groep jongens mij vandaag aandoen. Ik loop voorbij de jongens. Ze doen niets. Wauw dat is ook de eerste keer. Waarschijnlijk hebben ze me niet gemerkt.
Ik zie Sakina. Ik ga naar haar toe. Ze ziet me. Ze verschiet hoe ik eruit zag door gisteren. Ze knuffelt mij. "OMG dit is kapot erg, hoe kunnen die jongens dat jouw aandoen" zegt ze. "Jongens? Het waren deze keer meisjes" antwoord ik. Zij kijkt met grote ogen.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...