Het meisje die was aan het schreeuwen keek me aan. Ik herken haar van ergens maar dan ook weer niet.
Dat volwassenen meisje hadt veel wondjes. Er zat ook een andere meisje naast haar die paarse plekken op haar gezicht had en een open mond.
"Meneer weet u iets meet over dat 'bedrijf'" vraagt de politie. "Ja wat die meisjes zeggen is waar. Er is al maanden lang hier een illegale bedrijf" zeg ik.
Pp Imane
Ik was aan het discussiëren met die politieagent. Hij geloofde ons niet. Hij geloofde niet dat er een iliegale bedrijf in deze buurt is. Er kwam opeens een man met een pet een bril uit de dode hoek naar ons toe. Ik bleef hem aan staren ik ken hem van ergens denk ik. Maar ik weet het niet zeker ik kan niet zo goed zijn gezicht zien door zijn bril en pet.
Hij pakt een stoel en komt naast me zitten. "Er is al maanden een iligela bedrijf hier in deze buurt en ik weet waar het is" zegt hij. "Ik en Soraya waren door die mensen daar ontvoert en we werden mishandelt dat kan je toch zien aan ons" zeg ik. Ik legde hun daarna alles uit hoe ik ben gevlucht. "Vanwaar kom je" vraagt de politieagent. "Ik kom van Antwerpen" antwoord ik. "Jij bent die ene meisje die vermist is" hoor ik die man zeggen die naast me zat. Ik kijk hem vragend aan.
"Ik heb daarstraks op nieuws gezien een vermiste oproep. Van een meisje die een hoofddoek aanheeft blauwe donkerjeansbroek en een zwarte hoodie" antwoord hij. De politieagent kijk me verbaasd aan. "Aja juist ja!!! Kom dan gaan we nu onmiddellijk naar die illigele bedrijf" zegt de politieagent. "Kom bij mijn auto jullie passen er allemaal sws in." Hoor ik die man zeggen. De polieagent accepteerd het. Hij drukt op een knop. "Er komen ook nog andere politiewagens die al die mensen kunnen arresteren" zegt de polieagend. Dokter Laila gaat weg. Zij moest nog snel naar haar werk. Ik geef haar een dikke knuffel voor afscheid. "Dankzij jouw zijn we nu hier terecht gekomen. Alhamdullah. Jij hebt ons zo goed geholpen" zeg ik. Soraya geeft haar ook een knuffel. "Als jij er niet was, waren we nog nu ergens buiten aan het zwerveren en pijn leiden." Hoor ik Soraya zeggen. "OMG jullie maken mij echt emotioneel" antwoord Laila. We geven elkaar een groot dikke knuffel. Ik ga haar echt missen. 😭
-
We zitten in de auto. Ik zit hier echt goed. Het enige gevoel in mij is hoe ga ik terug naar huis. Ik kan moeilijk hier in Brussel blijven. En hoe gaat het met mij en Soraya zitten. Ik ken haar net maar zij is echt een schat. Ik hou van haar in een korte tijd. Ik wil haar niet kwijtraken.
Achter ons rijden er 2 politiewagens. Hun sirines staan niet aan. Anders zouden dat geluid alles veraden voor die mannen in die bedrijf. Ik kijk naar de raam. Uit de verte zie ik al dat gebouw. Besef ik zat daar vast en nu ben ik vrij. Subhanallah!
We zijn al voor het gebouw. "Jullie kunnen beter hier blijven voordat jullie in problemen komen" hoor ik de politieagent zeggen. Hij stapt uit. Soraya kijkt uit de raam naar buiten.
Pp Faisal
"Wat hebben die mannen jullie misdaan" vraag ik aan hen. "Uhm ze sloegden ons met een touw en gaven ons vuisten enz" antwoord die tiener. "Zijn jullie zussen" vraag ik aan hen. "Jij bent de 2 de persoon die dat zegt, nee we zijn helemaal geen zussen" grinnikt die andere. "Hoe noemen jullie eigenlijk" vraag ik. "Imane en zij is Soraya" antwoord Imane. Ineens vliegen mijn gedachtes weer naar mijn family.
-
WJw dat duurt echt lang. Ik tik met mijn vingers op de raam uit verveling. Ik zie dat de politie de al die daders hebben gearesteerd. Ik zie mijn Wassim agressief worden. "Die gast daar heeft mij het meest mishandelt" zegt Imane terwijl ze naar Wassim wijst. Kifesh!!?? Ik stap uit mijn auto en ga naar hem. Ik doe mijn pet en bril weg. "Heb jij ons gesnitcht" vraagt Wassim.
"Wollah gedraag u aub denk na asahbi ben je zo kinderachtig om vrouwen te slaan, ze hebben jouw niets misdaan. Tfoe ik heb dat niet van u verwacht" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
"Aja je hebt gelijk" zegt Wassim schijnheilig. Ik geef hem een vieze blik en ga dan weg van hem. Die meisjes in mijn auto stappen uit. Vol verbazing kijkt Imane me aan. "F..Faisal?" Zegt ze trillend. Huh hoe kent ze mijn naam.
😱😱
Het is mijn zus Imane. Ze komt aangerend en geeft me een knuffel. WJW ik herkende mijn eigen zus niet. Astaghfirulah. Door die wondjes en blauwe plekken op haar gezicht. Ze laat tranen vallen.
Imane heeft haar broer weer gevonden!!! Waarschijnlijk deze week minder actief want school. 😞
Maar ik ga proberen. Don't forget to stemmen en tot volgende deeltje ❤️❤️❤️
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...