✨44

1.3K 79 4
                                    

Oh neee!!! Heeft hij me gehoord!!!

Pp Imane

Nadine kruist haar armen en kijkt me vol ongeloof aan. Toen ze zag dat Amine verbaasd keek. Ik kijk beschaamd naar Amine. "Dit is niet wat je denkt" zegt Sakina zacht.

Wat zal hij nu van me denken.

"Uhm ja Imane is van mij" zegt Amine terwijl hij zijn arm om mijn schouders doet. Wauw hij helpt me die zin gaf me kriebels in mijn buik.

Ik probeer mijn lach in te houden. "OOH WEL IK GA JULLIE RELATIE BREKEN" schreeuwt Nadine terwijl ze naar buiten loopt. Is zij bezeten ofs?!

In de gang lachen we ons dood. "Je moest haar gezicht zien" zegt Amine terwijl zijn wenkbrauw naar boven vliegen. "HAHAHAHAHA"

"En ja jullie zeiden ook de waarheid eh tegen haar" zegt Sakina. Ik wil haar echt een klap geven. Amine glimlacht.

We gingen naar buiten. Amine ging naar zijn vrienden en ik zit samen met Sakina op een bank. We waren aan het praten over wat de daarjuist was gebeurd met Nadine.

"Haha je moest gewoon haar gezicht zien" zeg ik. "Ja man maar ze verdiend dat. Besef ze is hier nog maar 1 uur op deze school ze zou terug willen veranderen van school denk ik" zegt Sakina. Ik schiet in lach.

-

Ik pak mijn boek en pennenzak. Ik haal een pen uit en maak oefening. Klop klop! "Ja sorry ik ben te laat vooor de les" zegt Nadine hc. De docent kijkt haar met een frons. "Nou goed maar volgende keer stuur ik je buiten" zegt de docent.

"Uhm dan special voor jouw kom ik volgende les ook te laat"

"Pardon! Dan stuur ik jouw toch nu gelijk naar buiten"

"Nee u zei als ik volgend keer te laat kom dan dat je me naar buiten stuurt, wat is dit voor een rot college"

Ze werkt echt zwaar in mijn zenuwen. Deze docent is kapot lief komt zij zo arrogant tegen hem praten. "Nou vooruit ga dan naast.."

"Naast Amine" onderbrak Nadine de docent. Ze keek naar me en schonk een fake glimlach. Het boeit me niet dat ze naast hem gaat zitten. Maar ze moet hem gewoon niet verleiden. klaar!

Ik zie aan Amine dat hij het niet oke vind. "Eh volgende les ga jij naast Amine zitten" hoor ik Soraya zeggen. "Maar dan ga jij naast die koe zitten." Zeg ik. "Beter dat dan dat ze jouw mektab afpakt" zegt Sakina terwijl ze me een knipoog geeft. Ik glimlach en schudt met mijn hoofd. 

Nadine ging naast Amine zitten. Ze pakt haar gsm en trekt Amine naar haar toe. Amine duwt haar van hem weg. "A IZAN GEDRAAG JE!!" Hoor ik hem schreeuwen. "Je bent toch van mij" zegt Nadine zachtjes. "Nadine uit de les, je bent vandaag een beetje irritant" zegt de leerkracht. Nadine staat op. "Tfoe ghem vuile" hoor ik Amine zeggen met een opgetrokken wenkbrauw.

Haar maskara is uit gelopen dus ze heeft gehuild. Ik heb daar een zwakte voor als mensen huilen. Ik begin medelijden te hebben voor haar.

Nee Imane! Geen medelijden kijk wat ze je aandoet!

Ze loopt heupwiegend weg met haar tas. Ze gunt me nog een vieze blik. Ik geef haar een dodelijke blik terug en ga verder in mijn boek kijken. Ze geeft me nog een duwtje. Ik probeer mijn lach in te houden.

Kapot zielig man! HAHAHAHA UIT DE DOODSTE HOEK GEEFT ZE ME EEN DUWTJE.

"Meneer mag iemand mee komen want ik ben net nieuw en weet niet waar secretariaat is" zegt ze en kijkt verliefd naar Amine. "Uhm tuurlijk, Imane ga jij maar met haar" zegt de leerkracht. Ik kijk naar Nadine. Ze geeft me een dodelijke blik. Ik sta op en loop met haar naar buiten. Het was stil.

Ze grijpt me opeens aan mijn nek. "Als ik jouw was zou ik niet meer met Amine omgaan of je heet morgen geen Imane meer" zegt ze. Ze liet me los. Ik hapte naar wat lucht.

Zal er een gevecht ontstaan tussen hen?

Vergeet niet te stemmen ❤️✨

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu