✨107

417 33 19
                                    

"Ik kom hier om met je te praten" zeg ik.

"Je gaat toch niet scheiden met Amine" vraagt ze bang.

"Nenee hahahah zowiezo niet" antwoord ik snel om haar gerust te stellen.

"Wat heeft die snotneus uitgespookt?" Vraagt ze doordringend.

"Gheltiee, Amine heeft niets uitgespookt, je geeft hem altijd de schuld voor alles." Zeg ik.

Ze kijkt me vragend aan.

"Uhm de reden dat ik in ziekenhuizen beland komt door mijzelf en niet door Amine"

"La laaa bentie, je moet jezelf niet beschuldigen! Amine is jou man en hoort voor je te zorgen"

"Ja hij zorgt goed voor me, fout ligt bij mij gheltie ik ben de persoon die altijd eigenwijs moet doen" zeg ik.

Het was even stil.

"Gheltie wees alsjeblieft niet boos op Amine, het is niet zijn fout" zeg ik zacht.

Ik voel me schuldig.

"Oh schatje van me, natuurlijk ben ik niet boos op Amine." Zegt ze terwijl ze me omhelst.

"Ik was gewoon overstuur dat je altijd gewond geraakt of er iets gebeurd met je en snap je Amine is verantwoordelijk voor je!"

"Je mag trots zijn op de zoon die je hebt, hij zorgt goed voor me en door hem word ik gelukkig!" Antwoord ik.

"Haha schat inouu dat heb je te danken aan zijn moeder, qa ik heb hem goed opgevoed hahhaa"

Daarna hebben we nog wat gelachen en gepraat over ditjes en datjes.

"Schatt wanneer komt er een kleine Imane of Aminee op deze wereld?" Vraagt ze grijnzend.

Mijn lippen krullen zich naar boven.

Ohnee dat ze dit nog niet weet, ik schaam me dood. Dit is de kans.

Ik sta op en doe men jurkje wat naar achteren zodat ze mijn buikje kan zien.

"Nou die kleine komt er aan!" Zeg ik met volle trots.

Mijn schoonmoeder staat op, ze rust haar hand op haar mond.

"JOEWJOEWJOEWJOEWJOEWWW" joelt ze hard door heel het huis.

Ik lach.

Ze knuffelt me en geeft me 4 dikke kussen.

"Wajowww bentiee je hebt me blij gemaakt!"

Ik lach.

"Ya Imane je vertelt me dit nu pas" zegt ze lachend.

"Samhayi ik had zoveel aan me  hoofd"

"Is geen proble.."

Men gsm rinkt!

Ik kijk en zie dat het Amine is.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu