Er belt iemand aan. Ik doe de deur open en zie dat het Faisal is.
Hij had een groot bagage mee.
"Ik kom de spullen van Imane halen" zegt Faisal kort af.
"Waar is haar slaapkamer" vraag hij.
Ik wees naar boven.
Hij nam de spullen van Imane.
Nadat hij de bagage heeft ingepakt met al de spullen van Imane, legt hij de bagage voor de deur.
Hij komt naar me en duwt mij naar achter.
"Jij hebt iets in drank gedaan waardoor zij agressief werd hè!" Schreeuwde hij.
Ik duwde hem terug.
"Wat the f* ga jij mij beschuldigen"
"DE DOKTER HEEFT GEZEGD DAT ER IETS IN HAAR DRANK WERD OPGELOST WAARDOOR ZE ZICH ZO AGRESSIEF VOELT!!!"
"JIJ BENT TOCH DE ENIGE PERSOON DIE 24 UUR BIJ HAAR IS!??!" Schreeuwde hij.
Hij gaf mij een vuist. Ik gaf hem snel nog een vuist. Er ontstond een gevecht.
Natuurlijk won Faisal. Ik zag alles wit.
Pp Imane (kleine flashbackje)
Amine verlaat het ziekenhuis.
Ergens vond ik dit erg maar ik liet het niet zien.
"Vertel me wat was er gebeurd" vraagt Faisal.
"Ik... weet het niet meer!" Zeg ik.
"Amine heeft hier zeker iets mee te maken!" Antwoord hij.
De dokter komt.
"We hebben de resultaat." Zegt de dokter.
Ik kijk haar vragend aan.
"Mevr Imane! U heeft een paar stofjes in u hersenen waardoor je agressief werd. Die stofjes komt van een soort poeder die iemand in een illegale site heeft besteld. Iemand heeft het in je drankje gestopt." Zegt de dokter.
"Eigenlijk is dit niet de echte persoon. Haar agressie beheerst haar"
Met grote ogen kijk ik haar aan. Ik zag al bij Faisal de woede koken maar hij bedwong hem.
Mijn agressie komt weer terug.
"JIJ HEBT HET GEDAAN!!! JIJ HEBT DIE POEDER IN MIJN DRANKJE GESTOPT" schreeuwde ik zonder controle tegen de dokter. Ik stond op en wou haar slaan.
Faisal hield me tegen.
"Laat mij!!!" Ik gaf Faisal een klap.
"Wat the hack heb jij" zegt Faisal met een opgetrokken wenkbrauw.
"Zie dit is wat de stofjes van die poeder met haar doet" zegt de dokter.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...