✨22

1.5K 85 6
                                    

"Laat haar door a patatzakje" schreeuw ik. Heel de bus keek.

Ik duw die gozer. Imane gaat zo snel als ze kan weg van die plaats. Zij gaat naar achter. "Luister praat nog 1 keer met haar en je gaat eraan" dreig ik die man. Ik ga naar achter. "Danku Amine, ik was echt bang" zegt Imane. "No problem, als er iets is kom naar mij" zeg ik.

Pp Imane

Amine is in 2 dagen echt verandert. Maar ik ben er blij mee. Ik stap uit de bus en loop naar een winkel. Ik ga naar een dure winkel. Ik ga nieuwe parfums kopen. Ik ben de mijne echt beu. Ik heb toch nog veel tijd voor school begint. Ik koop 2 parfums. 1tje voor mij en andere voor iemand anders.

Daarna ga ik het winkel uit. Ik kom Sakina tegen. "OMG jouw tas is zo mooi" hoor ik haar schreeuwen. "Haha raad van wie ik deze tas heb gekregen"

"Uhm, van je moeder"

"Nee!"

"Van wie dan"

"Als ik je dat zeg ga je mij niet geloven, je gaat in shock zijn"

"Oke zeg dan"

"Van Amine"

Sakina legt haar handen op haar mond. "Kapot schattig, omdat hij je vorige tas heeft gespoten" zegt ze. Daarna hebben we gelachen en gekletst tot we aan school aankomen.

De groep jongens waren voor de poort. Ik zie Achraf. "Eh kom is!" vraagt hij. Ik volg hem. Hij grijpt mij aan mijn keel. "Dankzij u ben ik mijn vriendinnetje kwijt vieze wijf" zei hij boos. Ik probeer lucht te ontvangen maar het gaat moeilijk. Achraf geeft me nog een klap. Gelukkig zag niemand het.

Ik weet mensen het is een korte deel, maar er komt gauw weer een nieuwe deeltje bij. ❤️❤️

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu