✨37

1.4K 77 9
                                    

Terwijl mijn hele hart trilt kijk ik naar Imane die wakker probeert te worden. Ik loop naar haar. Ze kijkt om haar heen. Achraf geeft haar een dode blik. En gaat weg. De broer van Imane komt naar ons. "Wollah Imane als dit je vriendin is, zij is een goede vriendin die voor je opkwam" zegt hij terwijl hij glimlacht. Ik glimlach terug. Imane geeft me een knuffel. "Wat is er eigenlijk gebeurd" zegt ze.

Ik besloot haar alles te vertellen. Ze herinnert zich wat een beetje wat er is gebeurd. Mijn bus is gekomen. Ik geef Imane nog een grote knuffel en loop snel naar mijn bus.

Imane

"Heeft Achraf je al die tijd zo slecht behandelt" vraagt Faisal verbaasd. Ik knik zachtjes. Faisal scant mijn hele gezicht. "WAJOW jouw gezicht zit gwn vol met blauwe blekken" zegt Faisal met beetje woede.

In geen 1 jaar heb ik zoveel wondjes gehad. Subhanallah!

"Gaat het al een beetje" vraagt Faisal. "Jah!" Antwoord ik.

-

Eindelijk ben ik thuis. Ik ga naar de badkamer. Ik neem een douche en verricht de woedoe. Daarna smeer ik wat zalf op al mijn plekken die gekleurd zijn. Ik doe mijn gebedskleed aan en verricht het gebed samen met Soraya. Na het gebed. Ga ik naar beneden en maak ik pizza. "Wat is er met je  gezicht gebeurd" vraagt Soraya met grote ogen. "Mijn... stiefbroer" antwoord ik moeilijk. Haar mond gaat open. "Jouw eigen stiefbroer doet dit met je" zegt ze geschrokken. "Ik ga hem nog aanpakken" hoor ik Faisal vanuit de woonkamer roepen. "Dat is goed" roept Soraya terug.

Pff er komen nu problemen. Ik pak mijn gsm. Ik heb berichten gekregen van Achraf.

Achraf: Jij gaat nog zien!

Stuurde hij me. Ik besloot om hem te skippen. Ik ga verder met de pizza. Ik ga naar de keukenkast en zie geen tomatensaus. Pff ik kijk hoe laat het is. Het is 17u47! Nog tijd om naar AH te gaan. "Ik ga met je mee naar Albert Hein" hoor ik Soraya zeggen. Zei ik dat hardop?! Ik doe mijn schoenen aan en ga samen met Soraya naar Albert Hein.

Alsof ze mijn zusje is. Ik hou veel van haar ookal in een korte tijd.

In de winkel haal ik tomatensaus en chips, chocola en snoep. Hehehehe 😛😂

"IK GA HAAR AFMAKEN, ZIJ HAALT HAAR FAKING BROER" hoor ik iemand schreeuwen en je kan het al raden het is Achraf. Soraya kijkt me vragend aan. Ik besloot om samen met haar het winkel te verlaten voordat Achraf mij vind.

Het spijt mij echt zo erg! Dat ik al een week niets heb geplaatst maar morgen heb ik krokusvakantie en komen er snel nieuwe deeltjes aan! Nogmaals mijn excuses voor zo lang wachten op een deel maar SCHOOL! Ik heb het te druk met dat.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu