"WJw Imane!!!" Hoor ik Achraf blij tegen mij schreeuwen.
Ik negeer hem en probeer weg te gaan. Hij houd me vast aan mijn pols. Ik draai met mijn ogen. "Wat is er" vraagt hij. Alsof hij van niets weet! Ik kijk hem aan met spitse ogen. "Wat er met mij is?! Jij gelooft mij niet! Dat is er met mij" antwoord ik droog. "Het spijt me, ik moest direct naar je toe komen die dag maar ik..."
"Spijt komt pas op het laatste moment, luister ik moet niets meer van je horen." Onderbrak ik hem.
Hij grijpt me aan mijn keel. Sakina kijkt me met grote ogen. Ik zag aan haar dat ze iets wou doen maar ze wist niet wat.
"Eh laat haar met rust" schreeuwt ze tegen Achraf. "Zwijg of ik maak jouw af" reageert Achraf boos. "Luister jij naar mij, ik ben vanaf nu je grote broer. JIJ MOET NAAR MIJ LUISTEREN" hoor ik Achraf schreeuwen. Ik probeer voldoende te ademen maar het gaat moeilijk door die handen van Achraf die mij aan mijn nek vastgrijpt.
Achraf beweegt met mijn nek zodat ik kan antwoorden. Ik zie overal wazig en hoor alleen mijn hartslag. Hij geeft me nog een vuist. Mijn ogen gaan automatisch dicht en dan was ik weg.
Pp Sakina
OMG Imane is bewusteloos. Ik duw Achraf, ookal gaat het moeilijk. Hij laat Imane vallen. Ik kijk hem met grote ogen. "WAT DE F#%* IS JOUW PROBLEEM?!!" Schreeuw ik tegen hem. Achraf duwt mij. "Zwijg a dwergje" zegt Achraf bedreigend. Een gast rent op Achraf af. Hij was wel knap. Maar te oud voor me denk ik. Hij hadt mooie ogen enz.
"KIFESH JIJ RAAKT MIJN ZUS, GA RUQJAH DOEN A VIEZE SPRINKAAN HOOFD" schreeuwt die gast. WoW dat is dus de broer van Imane. Achraf verandert van een boze gezicht naar een glimlach. "Uhm haha Imane was Uhm stout" hoor ik Achraf zeggen. Wth!? Die gast geeft Achraf een duw. "Je gaat eraan, ookal ben je mijn stiefbroer!" Zegt die gast.
Ik ren naar Imane. Ik probeer haar wakker te maken. Maar ze word niet wakker. Ik wiebel rustig met haar hoofd en fluister "Imane, aub word wakker". Ze word niet wakker. Mijn hart gaat kapot. Ik ben al opgelucht omdat ze terug en nu heb ik weer een stress gevoel. Mijn ogen worden spuwend rood. Ik sta recht en loop naar doe Achraf. Ik duw hem met al mijn kracht op de grond. "HOE KAN JE ZO ZIJN!!! HOE KAN JE HAAR ZO BEHANDELEN!!! IMANE IS EEN PERFECT MEISJE VANBINNEN EN VANBUITEN!!! ZIJ GEEFT JOUW LIEFDE MAAR ZE KRIJGT GEEN LIEFDE TERUS VAN JOUW!!! JIJ VERDIENT GEEN LIEFDE VAN HAAR!!!" Schreeuw ik.
Ik weet dat dit een korte deel is sorry! En mijn excuses dat het lang duurde voor een nieuwe deel te uploaden maar op dit moment heb ik grote toetsen volgende week en deze week. Maar ik mijn best proberen om zo snel mogelijk een deel te plaatsen. ❤️❤️
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...