Ze kijken me blij maar tegelijkertijd vragend aan.
"Ik heb mijn rijbewijs gehaald" zeg ik blij.
"OM MYY GODDD EINDELIJKK IMANEEEE VAN DE AUTOBESTUURDERSS" schreeuwen ze blij.
Meeste mensen moeten eens een voorbeeld nemen van zulke vrienden. Die blij voor je zijn met alles inplaats jaloers te zijn voor die gene!
-
Het is laat in de middag. Nadine en Sakina zijn nog steeds bij mij.
"Kom gaan we samen gezellig wandelen buiten" zegt Sakina opgewonden.
"Waarom niet!" Antwoord ik.
"Ik ga me ffkes omkleden" zeg ik.
Ik loop naar boven en zoek in de kleerkast een mooi outfit.
Ik draag een blauwe jeansbroek met een witte blouse waar ik een dun goud ceinture aan doe. Bij deze outfit wikkel ik een mooi paars/roos hoofddoek.
Ik spuit wat parfum en doe een mooie roos kleurtje op mijn lippen.
"Gaat dat nog lang duren?" Hoor ik beneden Nadine sarcastisch zeggen.
"Haha ik ben al klaar!" Zeg ik terwijl ik de trap af ren.
Ik doe mijn witte pumas schoenen aan en neem mijn sleutels mee. We verlaten het huis.
De zon schijnt en de lucht is blauw! Eindelijkk na al die onweer werd het tijd dat de zon weer terug komt.
We hadden wat gelachen en gepraat over ditjes en datjes.
"Kom dan gaan we mooie fotos trekken!" Hoor ik Sakina zeggen.
Wij trekken met zn alle mooie foto's.
Ze hadden ook foto's van mij alleen getrokken. ⬇️⬇️
"WAJOWWW FOOTOOMODELLL ENZOWW" zeggen ze lachend.
"ik wou jullie even nadoen" antwoord ik.
Na het trekken van mooie foto's gingen we weer door met onze wandeltocht.
"Zou jij graag een dochter of een zoon willen" vraagt Nadine blij.
"ik zei vroeger altijd een zoon maar nu besef ik eigenlijk dat het geslacht niet echt uitmaakt. als het kind maar gezond is" zeg ik blij.
"hahaha ik wist dat je dat ging zeggen" zegt Sakina lachend.
Mijn lippen krullen zich naar boven.
al hamdoulilah! <3
Sakina en Nadine kijken opvallend naar elkaar.
"Wat is er" vraag ik met een vragend gezicht.
"ow nietss" zegt Sakina snel.
"er is helemaal nietss aan de hand" zegt Nadine terwijl ik weet dat ze liegen.
Ik kijk ze raar aan.
Vanuit de verte zie ik een groep mensen. Een soort feest ofs.
"Kom dan gaan we eens kijken wat daar is" zegt Sakina blij.
Wanneer we dichterbij komen zie ik dat het groep mensen gewoon familys zijn van Amine en van mij.
"Joewjoewjoeww" joelde de vrouwen.
ik kijk ze vragend aan maar tegelijk krullen mijn lippen naar boven.
Weten zij dat ik zwanger ben??
"Imane inou!" hoor ik vanachter zeggen. Aan de stem te horen is het Amine. Hij geeft me een knuffel en een kus op mijn voorhoofd.
"Wat is dit?" vraag ik.
"Ow dit is een family/vrienden feest" zegt Amine.
Ik knik.
"Eigenlijk is dit feest om jou te verassen!"
Ik kijk hem vragend aan.
Hij neemt een blinddoek uit zijn zakken en wikkel die rond mijn ogen.
Ik lach omdat ik dit best wel grappig vind. Een verassingsfeest voor mij....
Amine legt zijn arm om mijn schouder en leidt me naar een plek.
Zachtjes doet Amine mijn blinddoek weg. Ik kijk om me heen en zie dat family rond mij en Amine staan. Voor mij staat er een extreme grote witte cadeau doos.
Die cadeau doos is even groot als een tuinhuis of zelfs nog groter.
Met grote ogen kijk ik naar Amine. Ik ben sprakeloos.
Amine leidt mij naar een groot touw/draad van het cadeau.
"Trek aan die touw" zegt Amine.
Zachtjes trek ik aan de touw. In 1 2 3 klapt de cadeau doos open en ik zie...
Hahaha sorry dat ik dit deel zo moet eindigen. Maar stem voor een nieuwe deel!!!
Ik zal nu proberen om wat actiever te zijn op wattpad, ik had niet echt die motivatie meer om verder te werken. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Als deze deel vandaag nog de 25 stems kan halen dan komt er nog een deel of anders komt er morgen een deel.Moge Allah onze grootouders, ouders en uiteraard onszelf beschermen tegen het corona virus! 🤲🏼💗
Wjwj subhanallah to much drama in this world! Laten we gewoon geduld hebben en hopen dat alles goed komt! ❤️
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...