✨17

1.5K 91 5
                                    

Ineens komt de Amine samen met zijn broer en vriend naar de snack.

Ik probeer hun te negeren en eet van mijn frietjes. Ik zit te denken wat zal ik straks thuis doen. Ik zucht. Het gaat raar zijn 'alleen thuis.' "Waarom zucht je" vraagt Sakina. "Nou omdat mijn onkel ziek is, gaat mijn moeder hem bezoeken voor 3 maanden dus ben ik alleen thuis" zeg ik snel. "OMG IK KAN MISSCHIEN BIJ JOUW LOGEREN" schreeuwt ze door heel de snackbar.

"OMG ja!" Antwoord ik. "Eh hou jullie bakkes is" hoor ik Amine zeggen. Ik kijk raar naar hen. "EH GA JE DEES JAAR NAAR MAROKKO" zeg ik EXPRES hard voor die jongens. Wesh wat denken hun. Wij mogen toch doen wat we willen. Sakina kijkt me raar aan. Ik geef haar een blik dat het voor die jongens bedoelt is. "UHM NEEEEE, Uh JAA IK BEDOEL IK WEEET HEt NIETT" schreeuwt ze terug.  "EH HAMID BEN JE SINGLE" hoor ik Amine schreeuwen. "Eh kifesh, mij belachelijk maken" zegt Hamid zachtjes. "ANTWOORD ZO LUID ALS JE KAN A SAHBI" schreeuwt Samir lachend.

"EH ALS JULLIE BLIJVEN SCHREEUWEN MOGEN JULLIE NU DEZE SNACKBAR VERLATEN" schreeuwt de baas. "OKEEEE" antwoorden ze terug. Ik en Sakina proberen ons lach in te houden.

-

"Het was vandaag echt een leuke dagje" hoor ik Sakina zeggen. Ik knik. Ow en ze komt bij me logeren maar ze gaat eerst nog wat spullen halen bij haar huis.

"Mijn bus is er, ik ga je laten" zegt Sakina terwijl ze me een knuffel geeft. "Tot straks schat" antwoord ik. "Tot straks" zegt ze voordat ze in haar bus instapt. Ik sta momenteel nog bij mijn halte. Mijn bus moet elk moment komen. Ik pak mijn gsm. Op het achtergrond geluid hoor ik een groep meisjes. Het zijn Selma en haar meelopers. Ze komen naar me. "HAHA is je onkeltje ziek" hoor ik ze zeggen. Ik kijk ze verbaasd aan. Hoe kunnen ze daarom lachen en hoe weten ze het. "Hoe weten jullie dat?" "Door Sara" antwoord die Dunya blij. Selma kijkt haar boos aan. Ze geeft haar een klap.

"Ik hoop dat hij doodvalt" zegt Selma arrogant met een glimlachje. Ik kijk haar aan. "Luister, je kan super veel dingens over mij zeggen, je kan mij uitschelden als je wilt maar over mijn onkel praten gaat te ver." Zeg ik terwijl ik mijn woede probeer in te houden. "Luister, ik mag alles doen met jouw wat ik maar wil, nogmaals ik hoop dat hij doodvalt zodat jouw leven nog zwarter is" zegt ze kinderachtig. Uit reflex geef ik haar een harde lap. OMG dat voelt goed. Iemand die jouw leven zwart maakt een klap geven OHAAA! Maar natuurlijk komen er gevolgen. Ik word op de grond geduwd. Ik word op mijn hoofd getrapt, op mijn armen. Ze blijven me slaan. Ik zie bloed druppelen. Ik schreeuw van het pijn die ik rond heel mijn lichaam en gezicht voel.

Na een tijdje waren ze het beu. Ze lachen me uit. Selma pakt mij via mijn keel. "Luister durf mij nog een keer aan te raken en ik vermoord je" dreigde ze me. Ze liet me los. ze kneep met haar scherpe gelnagels in mijn nek. Daarna liet ze los. Ik hapte naar lucht.

Hoe zal het aflopen! Zal Imane hen nog aanpakken of gaat ze hen laten. Lees verder! Er komt gauw nog een deel x vergeet niet te stemmen voor meer deeltjes ❤️😄

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu