De ogen van Imane worden groot.
Pp Imane
Dus hij word zowieso uitgehuwelijkt met Nadine.
Mijn lippen trillen en weten niet wat te zeggen. Amine staat op en verlaat de kamer met rode ogen.
Zou hij boos zijn op me?
Ik kijk Sakina aan. "Uhm.. dat kwam opeens" hoor ik haar zeggen. Ik ben gwn stokstijf.
Een harde steek aan mijn keel laat me krimpen in 1. Ik hoest het uit.
Pp Amine
Ik ga even naar buiten. Pff even luchtje scheppen! Door al die gedachtes shot ik kei hard tegen een grote steen. Alsof het een voetbal is.
Het liefst wil ik nu iemand kapot slaan. Zoveel woede in me, ik wil het uiten. Hoezo moet ik opeens trouwen met iemand die ik niet eens ken.
Misschien trouw ik met 1 of ander kehba ofs.
Mijn doel was om met Imane te trouwen. Weet je! Ik ga het gewoon aan Imane vertellen. Wat ik van haar vind.
Pff die vieze Nadine heeft dit gedoe allemaal veroorzaakt. Als zij niet die dag naar mijn huis was gekomen is dit nooit gebeurd.
Uit het niets duw ik een man die voor me stond. Oeps dat kwam automatisch.
Die man valt kei hard op de grond.
"Uhm sorry." Zeg ik snel terwijl ik hem een hand geeft om hem te helpen op te staan.
Hij staat op. "Het is weer van die volk eh" schreeuwt hij.
Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw.
"Kifesh?!" Zeg ik.
"Ja, jullie Marokkanen mogen weer terug naar Istanbul" hoor ik hem zeggen.
(Hahaha die ene man die da zei op die video)
"Ga naar school a sahbi." Zeg ik terwijl ik mijn lach in houd.
Hij geeft me een lichte duw.
Ik kijk hem lachend aan. Deze man kan ik niet serieus nemen.
"Rot op naar je eigen land kut marokkaan." Zegt hij.
Mijn lach verandert naar een serieuze blik.
Ik geef hem een duw. Hij vliegt gelijk weer op de grond.
"Eh beter ga je op u woorden letten. Voordat jij op een van die bedden ligt in die ziekenhuis" dreigde ik hem terwijl ik naar die ziekenhuis wijs.
"Uhm.. het spijt me. Ik Uhm moest niet zo reageren" zegt hij schijnheilig.
"Oke beter. En ga even lesje aardrijkskunde volgen" zeg ik terwijl ik kapot lach. Daarna loop ik door.
Ik ga weer naar het ziekenhuis. Ik ga naar kamer van Imane.
Ik denk dat ik haar alles ga vertellen wat ik van haar vind. Maar de vraag is wanneer en hoe?
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...