Ik pak mijn vliegticket en zie dat ik inplaats overmorgen, morgen
pas mijn vlucht heb.Ik pak mijn laptop en huur een taxi. Amine zal mij toch niet willen brengen. Om 3u 's nachts staat die voor mijn deur. Mijn vlucht is pas om 6u 's morgens. Dus dat komt goed uit.
Ik pak een tas en steek daar mijn paspoort enz. Mijn vliegtickets steek ik er ook in. En wat water enz. want die tas neem ik mee in de vliegtuig.
-
Het is al 23 u en Amine is nog steeds niet thuis terug gekomen. Ik bel hem meerder maal maar je kan het al raden, hij neemt niet op. Dat geeft mij bezorgdheid.
Ik neem mijn medicijnen in voor mijn rug en ga dan op mijn bed liggen. Ik ga eindelijk mijn onkel morgen zien inshAllah 😄.
Ik doe nog een gebed voor het slapen gaan.
Mijn ogen klappen zich dicht en voor dat ik het weet ben ik al in droomland.
BEEP BEEP BEEP!
Met moeite sta ik op en sla tegen de alarm zodat hij zwijgt.
Mijn zware ogen probeer ik open te maken. Ik ga naar de badkamer en neem even een douche. Mijn lichaam zit vol spanning en blijheid omdat ik mijn onkel ga zien.
Na het douchen deed ik dit aan.
Ik heb die Marokko vibes!
Na het douchen ga ik naar beneden. Ik zie dat Amine daar op de bank lag te slapen. Ik ben opgelucht want gisteren was ik bezorgd.
Ik ga naar de keuken en maak wat boterham met Nutella. Ik pak mijn gsm die opgeladen is. Het is 2u35. De taxi komt over een half uur ongeveer. Ik neem een hap van mijn boterham en kijk naar Amine die op de bank lig te slapen.
Ja de eettafel ligt in de woonkamer. Een rare gevoel komt naar binnen. Ik ga hem missen. Waarom komt hij gewoon niet mee. Ik wil ook een vakantie met hem inplaats alleen.
Ik voel een traan langs mijn wang. Ik veeg hem weg.
Na mijn boterham maak ik me klaar om te vertrekken. Ik pak mijn oortjes en verbind die met mijn gsm. Ik kijk naar het raam en zie dat de taxi er is.
Ik zie Amine daar onschuldig slapen. Ik geef hem een kus op zijn wang. Een traan verlaat mijn wang ik veeg hem weg. Ik knuffel hem nog een laatste keer.
Ik ga naar de gang en doe mijn schoenen aan. Ik ga naar buiten en stap in de taxi. On my way to bruxelles!
In de taxi luister ik naar (zie omslag)
Na een half uur ongeveer ben ik aangekomen. Ik betaal snel de taxi en stap uit. Ik pak mijn 2 bagage en ga naar het luchthaven. Daar scande ik mijn ticket en keken ze naar me paspoort, mijn 2 bagages heb ik al naar het vliegtuig gebracht... you knowww!
Daara heb ik 2 uren moeten wachten voor dat mijn vlucht komt. In die 2 uur heb ik wat geslapen, quran gelezen via mijn smartphone enz.
"Vlucht voor Marokko Nador" hoor ik iemand zeggen via een microfoon.
Ik sta meteen op pak mijn ticket en mijn tas. Ik geef mijn ticket en ga dan naar het vliegtuig. MAROCCO HERE I COME!
Pp Amine
Ik sta op om 7uur. Ik ga naar de badkamer. Doe woedoe en verricht het gebed. Ik zie geen Imane in dit huis. Zou ze al naar Marokko gaan. Kan niet ze zou toch morgen pas gaan?!
Ik pak mijn gsm en bel haar op. Ze heeft geen bereik.
Ik kijk op haar snap verhaal en zie dat ze een foto heeft waarin staat 'on my way to bruxelles'!
Dan zou ze dus al naar Marokko zijn gegaan. Haha maar ik laat haar niet alleen. Ik had gisteren een vliegticket geboekt voor morgen. Ik dacht dat ze ook morgen zou gaan.
Ik ga naar boven en pak een bagage. Ik stop wat kleren van me enz. Morgen ga ik Imane zien.
Ow en weet je hoe ik haar zal vinden. Ik heb in haar gsm een locatie ingesteld zo kan ik via mijn gsm zien waar ze is. Zo kan ik haar beschermen.
Ik doe mijn schoenen aan en ga naar mijn vrienden.
Pp Imane:
Ik ben aangekomen in Nador. Alhamdulah!
Niemand van mijn family hier weet dat ik hier ben. Ik ga hun verassen. Ik hoop dat mijn moeder die ene leugen niet heeft verspreid aan de hele family. Ik neem een taxi zeg het adres van mijn onkel en hij brengt me er naartoe.
Na 30 minuten ben ik aangekomen voor de deur van mijn onkels huis. Vol spanning bel ik aan.
Er word meteen open gedaan door mijn tante. Haar ogen worden groot en worden gevuld met tranen. "I..Imane!?" Vraagt ze. Ik knuffel haar stevig.
Na een dik 5 minuten maakt ze zich los van de knuffel en verwelkomt me bij haar huis.
"Benti ben jij alleen naar hier gekomen"
Ik knik zachtjes.
"Hoe is het met gherie Hamid?" Vraag ik snel.
Het was even stil.
Pp Amine.
"Haha dus jij vrouw is nu alleen naar Marokko?!" Hoor ik Mo lachend zeggen. De 2 andere jongens lachte mee.
"Ja! Maar ik ga haar daar niet alleen laten, ik ga morgen naar haar" antwoord ik serieus.
"Imane die zelfstandig is" hoor ik Mo sarcastisch zeggen. Hij is nog bij die pest modus van Imane.
"Eh zij is zelfstandiger dan jou, kijk hoe jij u gedraagt a grahoofd" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
"Tagzaaa eerst pestte jij Imane en nu kom je zehma voor haar op omdat ze je vrouwtje is" zegt hij terwijl hij dichterbij komt.
"Ha ik kan tenminste een vrouw krijgen. Jij bent single dus sssssttt" zeg ik lachend.
Hij duwt me. Hij wou me een vuist geven maar gelukkig heb ik zijn vuist tegen gehouden. Ik duw hem naar achter en hij valt meteen op de grond. Ik spring op hem af en geef hem wat vuisten.
Hij vecht meteen terug. Heel de buurt kwam. Tot dat iemand ons tegen houd. Het was...
Nieuweeeee deeeeeelllll 😛💕
Don't forget to stemmen in dit deel. Zouden jullie me ook volgen?? Alvast bedankt en tot de nieuwe deel inshAllah 💕💕💕
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...