✨83

1K 62 10
                                    

𝒯𝓇𝑜𝓊𝓌𝒻𝑒𝑒𝓈𝓉

Ik sta op om 7u vol zenuwen.

Om 13u begint mijn trouwfeest.

Ik neem een douche, ga ontbijten, doe mijn ochtend routine. Ik zag Amine op de bank slapen terwijl de tv nog aan stond.

Ik pak een kussen en slaag die tegen zijn hoofd.

"A yallah opstaan" zeg ik lachend.

"Mm laat me nog een kwartier slapen" zegt Amine met een ochtend stem.

"Wat jij wilt" zeg ik.

Ik ruim wat het huis op en loop naar mijn kamer. Ik doe alle caftans in een zak die ik mee ga nemen naar de zaal.

Amine komt de kamer binnen.

"Sbah el ghair" zeg ik lachend.

Met zijn ochtendhoofd maakt hij een glimlach.

Hij loopt richting de badkamer.

De deur bel gaat. Ik ga naar beneden en doe hem open. Ik zie dat het Soraya is.

Ik geef haar een knuffel.

"Wat zie jij er prachtig uit" zeg ik bewondert.

"En jij, je zit hier nog in je Marokkaanse trainingspak" zegt Soraya lachend.

Ik lach met haar mee.

Ik verwelkomde haar naar binnen.

"Waar is Faisal?"

"Hij maakt zich nog klaar of waarschijnlijk slaapt hij nog"

Ik kijk naar de klok. Het is 9u.

"En hoe zit het met jouw, wanneer ga jij jouw opmaken" vraagt Soraya.

"Wanneer ik naar de zaal ga, word ik opgemaakt enz." Antwoord ik.

"Wil jij iets eten" vraag ik.

Soraya schud haar hoofd.

Amine komt naar de woonkamer.

"Ewaa" zegt hij tegen Soraya.

"Fakka" zegt Soraya terug.

-

Ik ben in de auto. On my way to my bruiloft. Het is nu 11u. De mensen komen rond 13 á 14 u. In mijn bruiloft is ook dames en mannen apart.

In de auto was er ook veel rwina with Soraya.

-

Verwondert en verbaasd kijk ik naar de zaal die Amine heeft gehuurd. Het was prachtig en ruim.

Dit is de zaal. ⬇️

"Yallah prinses van me ga je maar klaarmaken voor de trouwfeest" zegt Amine

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Yallah prinses van me ga je maar klaarmaken voor de trouwfeest" zegt Amine.

Ik loop samen met Soraya naar boven. Waar de make-up en haar artiest klaar stond.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu