✨80

1.1K 75 16
                                    

Faisal doet de deur open.

"Ja wat is er!" Zegt Faisal.

"Ik moet iets zeggen, kan ik binnen komen" zeg ik.

"Saff kom binnen"

Ik neem plaats bij de woonkamer.

"Ja wat is er" herhaalde hij.

"Kijk, ben je nog boos op Imane" vraag ik rustig.

"Nee, zij moet niet meer afkomen"

"Zij heeft jouw niets aangedaan" zeg ik terwijl ik mijn woede inhoud.

"Dus, zij vernedert haar family met die foto's. Door haar is mijn moeder in de cel" zegt hij emotieloos.

"Laat ik jouw één ding duidelijk maken, die vrouw in de cel is niet je moeder."

"Praat normaal! Wie ben jij om dat te zeggen. Ik smack je zo naar buiten"

"Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar luister IK HEB BEWIJS" zeg ik.

Ik haal mijn gsm erbij ik zoek die opname en laat hem horen aan Faisal.

Flashback

- = Imane
• = Vreselijke tante

- "Jij bent haar verdomde tweelingzus!"

• "TAGZA wie heeft jouw dat wijs gemaakt"

- "Doet er niet toe, hoe ziek kan je wel niet zijn om mijn eigen moeder haar identiteit te stelen om alsnog in Europa te komen?!"

• "luister als jij dit aan iemand snitcht vermoord ik gherie Hamid en gheltie Malika ."

• "IK BEN BLIJ DAT IK IN EUROPA BEN! VOORDEEL AAN EEN TWEELINGZUS HEBBEN. Ik heb haar gedood"

~stoel dat valt~

- "WAT VOOR EEN ACHTERLIJKE VROUW BEN JIJ!!!! TFOE GHEM OM JE ZO TE GEDRAGEN! OM MIJN MOEDER TE DODEN VOOR HAAR IDENTITEIT!!!"

• "ik zweer als iemand jouw heeft gehoord. Je gaat eraan"

Einde flashback

De ogen van Faisal worden groot.

Er komt een meisje de woonkamer binnen. Ze begroete me. Ze lijkt echt op Imane.

"Wat is er Faisal, phel je hebt jnoen gezien" zegt die meisje.

"Ik wil praten met Imane" zegt Faisal. Hij is duidelijk geraakt aan zijn hart. Hij heeft rode ogen.

"Ik voel me kapot schuldig, kijk wat ik haar heb aangedaan mskiena" zegt hij. Hij was aan het trillen.

"Faisal wat is er?!" Vraagt zijn zusje.

"Bro gaat het?" Vraag ik bezorgd.

"Ja man, ik bedoel! Pff" hij zucht en legt zijn hoofd op zijn 2 handen.

"Sorry dat ik zo bot reageerde daarstraks"

"Geen probleem" zeg ik.

"Mohiem ik ga jullie laten." Ik sta op.

"Doe groetjes aan Imane" zegt die meisje. "Zal ik doen"

Ik verlaat het huis en rijd naar huis.

Ik doe de deur open en zie Imane studeren.

"Waar was je?" Vraagt Imane.

"Ow gewoon naar jouw broer" antwoord ik.

"WAT?! Wat deed je bij hem" zegt ze met een opgetrokken wenkbrauw.

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu