✨19

1.5K 93 6
                                    

Selma kijkt verbaasd. Verbaasd dat haar 'vriendje' naar haar vijand toe rent.

Pp Imane

Achraf rent naar me toe. "Wie heeft dat gedaan" vraagt hij bezorgd. Zijn vrienden keken ook bezorgd. "Wie heeft u aangeraakt" vraagt hij doordringend. "het was Selma" antwoord ik. Hij kijkt met grote ogen. Sakina komt naar me toe. "Ik zei je toch dat Selma haar mishandelde, nou nu uitmaken met haar" zegt Sakina kinderachtig. Samir grinnikte. Sakina bloosde en keek naar de grond. Want Samir is de crush van Sakina.

Achraf loopt naar Selma. Hij geeft haar een harde klap op haar wang en duwt haar op de grond. De vrienden van Achraf lopen naar hem en houdt hem nog net tegen. Nog net voordat Achraf haar een stamp wou geven op haar hoofd. Vol verbazing kijk ik naar Achraf. Hij komt voor mij op. Na alles wat hij mij aandeed. Selma huilt en loopt weg, even later struikelt ze en valt ze op de grond. "HAHAHA" hoor ik op de achtergrond.

De bel ging. Ik ga snel naar mijn lessen samen met Sakina.

-

Ik maak een oefening in mijn werkboek. Het was stil tot ik geklop hoor op de deur. Ik kijk naar de deur en zag dat het Amine was. Snel draai ik mijn hoofd weer naar mijn boek. Hij mag mijn hoofd niet zo zien. Hij zal me uitlachen en mij daarmee belachelijk maken. "Ja ik ben te laat" zegt hij tegen de docent. "Ga daar achter Imane zitten en maak je oefening" antwoord de docent.

"Mensen volgende week is het die ene project. Zonder discussie gaat iedereen op die dag zijn project presenteren" zegt de docent.

Aja shipss die project. Ik en Amine hebben nog niets gedaan voor die project. Normaal zouden we vorige keer na school naar pleintje gaan maar meneertje is niet komen opdagen! Zolang hij niets doet, doe ik ook niets.

-

In de pauze zat ik op de bank naast Sakina. Via mijn ooghoeken zag ik dat Amine naar me toe komt. Mijn hart gaat te keer. Ik kijk naar de grond. Ik voel mijn hartslag via mijn keel. "Eh Imane kom straks na school pleintje voor die project, deze keer kom ik wel naar daar" zegt hij droog. "Ik zweer als je daar niet bent" voegde hij er nog aan toe. Ik knikte maar wat voordat hij weg ging. "Wth, ene dag doet hij lief voor die tas maar nu" hoor ik Sakina zeggen. Ik knikte. De bel ging! Ik loop naar de wc. Ik kijk naar de spiegel. Pff die plekken op mijn hoofd iriteren mij. Ik pak wat foundation in mijn tas en smeer hem op alle plekken die opvallend zijn. "Wollah die rare wijven overdrijven" zegt Sakina. "Ja man, ik heb hun zelfs niets misdaan" antwoord ik. "Maar waarom pesten ze jouw" vraag ze. "Pff kweet niet, sinds dat die jongens mij pesten, pesten ze mij ook".

-

TRIIINGG!!!! Eindelijk is school klaar. Aja! Ik moet nog naar pleintje voor die project. Ik loop naar het pleintje. Ik zie al dat Amine daar zit op een bank. Hij hadt een plastic zak mee. Daar zit sws het grief voor project. Waarschijnlijk is hij al begonnen voor die project. Ik ging naast hem zitten op de bank. Hij ruikt zo lekker.

"Uhm heb je al iets voor die project gedaan" vraag ik zacht. "Nope en jij" antwoord hij droog. "Helemaal niets, ik dacht dat jij al spullen meebracht in die zak" zeg ik. Hij pakt die zak en geeft hem aan mij. "Doe open" zegt hij. Ik doe hem open met mijn 1 hand. Vol verbazing kijk ik naar zijn groene ogen.

Hier nog een deeltje xxx

Don't forget to stemmen! ❤️✨

Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu