"Yoww wat heb je" zegt Amine beetje boos.
"Rijd gewoon door" zeg ik kortaf.
"Nee tot dat jij mij gaat vertellen wat jouw probleem is" zegt hij terwijl hij zijn auto stil zet.
Mijn ogen worden vurig.
"Amine jij begint mij zwaar te iriteren" zeg ik terwijl ik mijn woede bedwing.
"Ewa wat heb ik dan jouw aangedaan om je te iriteren" zegt hij boos.
"Als jij niet ga rijden dan ga ik lopend naar huis" zeg ik boos.
Hij laat een groot zucht achter.
Hij start de auto en rijd naar huis. Tijdens het rit was het dood stil.
-
Ik doe mijn Marokkaans trainingspak aan en ga op mijn bed liggen. Ik pak mijn gsm erbij en bekijk al de video's van mijn trouwfeest.
Ik voel opeens zotte woede aanval.
Ik gooi mijn gsm hard op de grond.
De lamp die naast me stond heb ik omver getrapt.
Amine komt rennend naar boven.
"Imane wat heb je?" Vraagt hij bezorgd.
Met tranen in mijn ogen kijk ik bang naar Amine.
Amine omhelst me. Meteen voelde ik me gekalmeerd.
Pp Amine
Er is iets met Imane. Ze doet heel anders. Al van toen ze tijdens de trouwfeest naar buiten ging was ze OPEENS boos op me. Ze begint gek te worden.
Ik omhels haar om haar rustig te maken. Na lange tijd besef ik dat Imane in slaap is gevallen. Ik leg haar voorzichtig op de bed en doe een dun deken over haar.
Ik kwam naast haar liggen. Ik gaf haar nog een kus. Hopen dat ze zich morgen niet agressief gedraagt. Goodnight ✨
Volgende dag
Pp Imane
Ik word wakker op de armen van Amine. Ik sta voorzichtig op. Met zware hoofdpijn loop ik naar de badkamer. Ik neem een snelle douche.
Na het douchen ga ik naar de keuken en neem pijnstillers. Die een beetje heeft geholpen. Ik smeer een boterham met Nutella en maak chocomelk.
Ik eet hem op en kijk tv. Amine komt de woonkamer binnen. Hij kwam naar me toe en gaf een kus.
"Hoe gaat het nu met je" vraagt hij bezorgd.
"Uhm goed. Waarom vraag je dat" kwam er bot uit.
"Gisteren deed je heel agressief enz."
"Hoezo vind je me agressief" vraag ik boos.
"Imane kijk nu bijvoorbeeld. Je begint opnieuw agressief te worden"
"OMDAT JIJ MIJ AGRESSIEF MAAKT" schreeuw ik door heel het huis.
"Heb je jouw maandstonden ofs!" Zegt Amine zacht.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...