Wanneer ik bij de begraafplaats ben zag ik dat Imane en Amine daar was.
Pp Imane
Ik draai me om en zag Nadine achter me staan.
"Nadine wat doe jij hier?!" Vraag ik.
Ze kijkt me verdrietig aan.
Ze heeft bloed op haar gezicht. Haar kleren zijn vuil en kapot.
"HAAAAAAAHHH" schreeuwt Nadine boos. Ze wou me een vuist geven maar ze was te zwak.
Amine duwde Nadine op de grond.
"HAAR NIET AANRAKEN" schreeuwde Amine boos.
"H.. help aub!" Fluistert Nadine tegen me met een verdrietig blik.
Ze begint echt gek te worden.
Ze staat op en rent op me af, maar Amine houd haar tegen.
"Luister, a vieze slet!!! Rot op van hier!" Zegt Amine boos.
"Amine wacht! We gaan haar naar rafkir brengen" zeg ik.
"Das beter, ze moet dringend ruqyah doen man" antwoord Amine alsof ik een grap maakte.
"Nee Amine ik ben serieus, ik denk dat ze iets heeft" zeg ik.
"Oke isgoed" antwoord Amine.
Nadine staat op!
"IK GA NIET MET JULLIE!!! GA GA WEG VAN MIJ!!! IK HAAT JULLIE!!! VANAF NU OOK JOUW VIEZE AMINE!!! IK HAAT JE MOEDER ZIJ HEEFT MIJ HIER NAAR DEZE BERGEN GESTUURD" schreeuwt ze.
Amine duwde haar op de grond.
"Hoe praatte jij over mijn moeder!? Praat normaal, mijn moeder heeft me tenminste deftig opgevoed. Yah Shaitan!" Schreeuwde Amine boos. Ik heb hem nog nooit zo gezien.
Toen was ze stil. Alsof ze gekwetst was.
Mohiem na 5 minuten kwam ze met ons mee en gingen we on my way naar de rafkir!
-
De rafkir deed zijn ding. Ik en Amine zaten in de wachtzaal.
We hoorden geschreeuw van Nadine. Wat me erg bang maakte! Ookal ben ik dat gewoon van haar, deze keer is ze nog agressiever.
Ow voor de mensen die niet weten wat een rafkir is. Het is iemand die quran reciteerd voor mensen die bezeten is enz. Zodat de bezetenheid weg gaat. Subhanallah Quran is een medicijn!
Na 15 minuten kwam de rafkir.
"Ja, mensen hebben sihr op haar gedaan" zegt hij.
Mijn ogen worden groot!
Sihr is trouwens zwarte magie dat je helemaal anders maakt. Je bent dan bezeten van iets dat je slecht maakt. Het maakt je een andere persoon. (Als ik verkeerd ben leg het dan uit in de comments, x schrijfster)
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...