Niemand wilt mij
Ik hou me sterk. Allah staat bij mij. Dat weet ik en dat voel ik. Ik pak mijn gsm.
Ik bel Sakina op.
Sakina heeeeyy
Ik hey (zeg ik snikkend)
Sakina wat is er schat?! Heb je gehuild.
Ik kan ik langskomen, ik moet je heel wat vertellen.
Sakina tuurlijk schat. My house is your house!
Ik dankje! Oke dan kom ik nu
Ik doe mijn schoenen aan en ga naar de halte. Ik voel een traan langs mijn wang glijden. Ik veeg ze weg.
Ik kom ineens Samir tegen. (Broer van Amine)
Hij kijkt me bezorgt. "Wat is er?!" Vraagt hij. "Niets!" Antwoord ik droog.
"Zeker door Amine" zegt hij terwijl hij me wilt troosten.
"Aub ga aan de kant, voor dat er weer problemen komt" zeg ik terwijl ik naar de grond kijkt.
"Hoezo?!" Vraagt hij.
"Pff ik heb hier geen tijd voor, ik moet mijn bus halen" zeg ik terwijl ik door loop.
Na 10 minuten bel ik aan de deur van Sakina.
Haar moeder deed open. Ze spreid haar armen en knuffelt me stevig. Dit had ik even nodig. Een knuffel van iemand.
"Ooh bentie, labas?" Vraagt ze
"Alhamdulah"
Sakina komt naar beneden.
"Mama ze kwam voor mij niet voor jouw" zegt ze lachend.
Haar moeder glimlacht en schudt tegelijk met haar hoofd.
-
Sakina haalde wat eten vanuit de keuken. Ik bekijk haar kamer. Ze heeft een mooie kamer. Ik ga op haar bed liggen.
Ze kwam met volle bak eten.
"Oke vertel het is" zegt ze.
"Pff kweet niet waar ik moet beginnen. NIEMAND WILT MIJ! Mijn vader die mij niet meer als zijn dochter ziet.Mijn moeder die in een leugen gelooft.Amine die mij niet wilt.
Nadine die mijn leven wilt ruïneren." Zeg ik snel terwijl er oneindig veel tranen langs mijn wangen zwemmen.Sakina kijkt me met grote ogen. Ze omhelst me. "Je hebt mij" zegt ze zachtjes.
"Maar hoezo dat allemaal" vraagt ze ernog bij.
Ik vertel haar alles van a tot z.
"Pff die Nadine!!! Zij is net nieuw hier komt ze alles verpesten" hoor ik Sakina zeggen.
"En hoe komt ze aan die foto, ik bedoel ik ga niet met gasten om." Zeg ik snikkend.
Sakina omhelst me.
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...