1 week later
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen.
Ik tril als ik er aan moet denken.
Mijn tante wou me vermoorden maar Allah heeft me beschermt. Subhanallah!
Ik schud al die gedachtes weg en sta op. Met een misselijke gevoel loop ik naar de wc. Ik kots het uit.
Komt het door stress? Ookal heb ik niet zoveel stress alleen met die tante gedoe.
Of waarschijnlijk heb ik gisteren iets niet goed gegeten.
Ik loop naar beneden en ga ontbijten. Ik doe de tv aan en kijk wat naar het nieuws. Ik pak mijn gsm erbij en check men insta.
Na het ontbijten maak ik me klaar om naar mijn werk te gaan.
Na een half uur verlaat ik het huis en ga ik on my way to my werk.
Ik voel me wat vermoeid.
Ik doe mijn werk totdat ik me weer misselijk voel. Ik loop naar de wc en kots het eruit.
"Imane?" Hoor ik een bekend stemmetje.
"Ik ben het Lina" zegt ze. Ik lucht op.
Ik doe de wc deur open.
"Volgens mij is het beter dat je naar huis ga. Even uitrusten want ik zie dat je vermoeid ben en je voelt je niet goed" zegt ze.
Ik knik maar wat.
Ik verlaat het ziekenhuis en ga naar huis. Ik wacht aan de bushalte. Na een half uur wachten is de bus nog steeds niet gekomen. Meestal komt die om de kwartier.
IK HEB DRINGEND MIJN RIJBEWIJS NODIG!
Er stopt een auto voor mijn neus. De raam gaat open en raad wie het is.
SAKINA!!!
Ik bewonder haar auto en kijk haar trots aan. Ik stap in haar auto. Ik geef haar een knuffel omdat ik haar heb gemist en omdat ik trots op haar ben met alles.
"LANG GELEDEN HEE" schreeuwde Sakina.
"JA HEE" schreeuwde ik terug. Toen voelde ik me een beetje duizelig. Ik doe mijn ogen zachtjes dicht.
"Wat is er?" Vraagt Sakina.
Ik vertelde haar over mijn dag vandaag.
Haar ogen worden groot.
"OH MY GOODDD MY BABY IS PREGNANT!!!" Schreeuwt Sakina blij.
"Nee?!? Hoe kom je daarop, volgens mij heb ik gewoon griep ofs" zeg ik.
"Nee, ik denk dat je gwn zwanger bent, kom dan halen we test" zegt Sakina blij. Ze start gelijk de auto.
"Nee Sakina! Ik denk niet dat ik zwanger ben" zeg ik zelf verzekerd.
Sakina kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw en haar lippen krullen naar boven.
"Oh ik wil echt dat je zwanger bent, dan komt er een kleine Imanee OMGG" hoor ik Sakina blij zeggen.
"Oke rijd nou gewoon door" zeg ik terwijl ik naar de weg kijk.
"Hoe zit het eigenlijk met jouw en Samir" eeg ik met een knipoog.
"Ow we hebben groot ruzie dus dat zal nooit iets zijn tussen ons" antwoord ze droog.
Ik verslik in mijn eigen speeksel.
"No way! Jullie passen bij elkaar. Ik ga wel praten met Samir"
"HAHAHAHAHA GRAPJEEEE" lachte Sakina hard.
"Binnen paar maanden is de trouwfeest" zegt ze er nog bij.
"OMGG SAKINAA!!!! YOEWYOEWYOEWYOEEEWWWW" joelde ik door heel de auto.
Na al die pret in de auto zijn we al aangekomen voor mijn huis.
"Sakina kom aub naar mijn huis. Dan kunnen we gezellig bijkletsen" zeg ik.
"Imane, ik zou echt willen komen maar ik moet naar mijn tante. Ze doet sadaqa" antwoord ze.
"Ah zo, veel plezier!"
"Maar ik zal wel ergens deze week komen in sha allah" zegt ze.
Ik knik.
Ik geef haar nog een kus en ging dan naar mijn huis.
Wanneer ik thuis aankom doe ik mijn schoenen uit. Meteen voel ik de misselijkheid. Ik ren naar de toilet en kots het uit.
"Nee, ik denk dat je gwn zwanger bent, kom dan halen we test" zegt Sakina blij.
Ik sta op en was mijn gezicht. Ik ga op de bank liggen.
Stel dat ik zwanger ben. Overmorgen zou ik ongeveer mijn maandstondes hebben.
Als ik die dan niet krijg koop ik een test.
Ik hoor de voordeur open gaan.
Het is Amine die de woonkamer binnenloopt.
"Hey hoi prinsesje van me!" Zegt hij blij terwijl hij naar me toe loopt en een dikke kus op mijn wang zet.
"Wat is er?" Vraagt hij bezorgd.
Nieuwee deell!!!!
Zou Imane zwanger zijnn?!?Besef nog een weekend en school beginttt ☹️ ik wil alleen naar school gaan om mijn vrienden te zien en om rwina te maken HAHAHA!
Mohim vergeet niet te stemmen 🥰💓
JE LEEST
Na moeilijke tijden komen makkelijk tijden❤️
RomanceImane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haar. Haar family zal achteraf haar ook haten door een leugen. Ze heeft alleen haar moeder die haar ach...