Rothbard přiskočil ke svíjející a křičící Persephone, zatímco Hádes přiskočil ke Gaie a opatrně jí zvedl hlavu. V tu chvíli už u nich byla i Lilith, která si klekala ke svému bratrovi a mračila se.
"Je v pořádku?" optala se, ale Hadeovu odpověď přehlušil Persephonin výkřik, který byl pro tentokrát poněkud specifičtějčí.
"Hádes!" zakřičela a stočila se na bok, zkroutila se do prenatální polohy a znova vykřikla cosi neartikulovaného. Hade položil hlavu své matky na klín své sestry a zděšeně se postavil.
"Hádes. Řekla Hádes." zašeptal a ve tváři se mu objevil vyděšený výraz. Jeho manželka se svíjela bolestí, viděl to, cítil to.
"Koré." zašeptal a klekl si zpátky k ní. Oči měla zavřené, tvář staženou a když se ji pokusil uklidnit, podařilo se mu jen zašpinit její rukáv krví ze své dlaně.
"Rothbarde, dostaň ji do její ložnice." vydal rozkaz a zamračil se ještě víc. Cítil jak mu z dlaně teče krev, protože rána to byla poměrně hluboká. Podíval se na Lilith.
"Postarám se o máti." kývla na něj a Hade přikývl. Sevřel zraněnou dlaň v pěst a přemístil se za Koré.
Persephone křičela. Křičela bolestí a svíjela se, máchala kolem sebe rukama a ať se Claudette snažila jak chtěla, neuměla ji uklidnit. Rothbard stál za ní a koukal na Hadea.
"Koré!" křikl bůh a zdravou rukou ji pohladil po tváři a ona se trochu uklidnila. Pořád sebou mírně cukala, ale bylo to lepší.
Hade se usmál a skoro si nevšiml, jak mu krev z rány na dlani stéká po ruce a kape na koberec. Toho si ovšem všimla Claudette.
"U všech svatých, Lorde Hade!" křikla a přitáhla si jeho zraněnou ruku k sobě. Vytáhla z kapsy čistý kapesník a přitlačila mu ho na ránu.
"To není třeba, to se zahojí." usmál se na ni, ale věděl, že to není pravda.
"Žádné takové. Nenechám manžela mojí dcery krvácet. Držte si to tady, přinesu obvaz." luskla prsty a nechala tam Rothbarda s Hadem samotné.
Čaroděj nakrčil obočí. "Manžela?" zamručel a Hádes pokrčil rameny.
"Máte všímavou ženu." ukázal mu prsteníček levé ruky a usmál se. "Nemusíte se bát. Nikdy bych nikomu neublížil."
"Jste Bůh Smrti a vzal jste si bez mého vědomí moji dceru." zamračil se Bard a Hade přivřel oči.
"Jsem a vzal. Nějaký problém?"
"Ano. Nikdo se mě nezeptal, jestli si ji můžete vzít." ušklíbl se Rothbard a trochu se usmál. "A zmeškal jsem svatbu." mrkl na něj a Hádes se pousmál. V tu chvíli se tam objevila Claudette a užuž začala Pánovi Podsvětí zavazovat dlaň.
"Co jste to říkal o té krvi?" zajímala se ona a Hade se pousmál.
"Nevím jak to vysvětlit jednoduše."
"Vždycky to jde jednoduše." opáčila Claudette a neviděla, jak se přitom její muž mračí. Hádes pokrčil rameny.
"Tak dobrá. Jsem Bůh Smrti a vaše dcera je Osudem předurčena stát se mojí chotí."
Claudette se zarazila uprostřed pohybu a zvedla pohled. Udiveně zvedla obočí a pak, jakoby to co Hade před chvílí řekl bylo naprosto normální pokrčila rameny.
"Každý máme něco. Tady Rothbard třeba měl srdce ve sklenici, když jsme se seznámili." Pak jen sklopila pohled a pokračovala ve vázání, zatímco Hade jen pobaveně kroutil hlavou. V tu chvíli zachytil Rothbardův láskyplný pohled, který ovšem nepatřil jemu, ale Claudette.
ČTEŠ
Black Swan /CZ/
RomancePersephone a Odette jsou dcery mocného černokněžníka Rothbarda a jeho neméně silné ženy Claudette, kouzelníků z jezera. Jemná a něžná Odette je pravým opakem své starší sestry, která místo toho, aby se zajímala o podobné malichernosti jako obyčejn...