23.

746 100 22
                                    

"Chápeš ji? Proč, proč jen to dělá? Tantaliusi, co jsem jí udělala?" Vrhla se Odette do náručí svému snoubenci a vzlykla. Muž ji objal, usmál se a políbil ji do vlasů.

"Závidí ti. Vždyť se na ni podívej, nikoho kromě toho dědka nemá. Nelam si s tím hlavu." pronesl a usmál se na ni.

"Říká o tobě škaredé věci." vzlykla znova a zabořila mu tvář do ramene. "A navíc, všimla jsem si, jak se chová k tomu Terunciovi."

"Myslíš si, že mezi nimi něco je?" Zamračil se on a ona pokrčila rameny. "Sestra muže jen využívá, nebylo by to poprvé."

Ah, vy jste si až do těď mysleli, že Odette je naivní přeslazená mladá dáma, ovšem víceméně neškodná?

Musím vás vyvést z omylu.

"Takže ty myslíš, že spolu mají poměr?"

"Stoprocentně. Ale nejde to dokázat. A dokud to nedokážeme, nikdo s tím nic neudělá. A věř mi, Hade tu nemůže zůstat. Kdo ví, co s ním sestra provede."

Odette byla had, skutečný had.

Tantalius se od ní odtáhl. "V tom případě je musíme dostat od sebe. A jediný, kdo s tím může něco udělat, je tvůj otec."

"Přesně. Musíme mu ukázat, že se Persephone schází s tím slizounem. Musíš to pro mě udělat. Miluješ mě přeci, ne?"

________

Pers pořád myslela na to, jak neskutečně pokrytecky se zachovali její rodiče.

"Pořádně!" Křikla na svého přítele a vrhla proti němu knihu. Ten nastavil ruce na obranné kouzlo, ale nepovedlo se mu a tak ho svazek trefil přímo do čela.

"Au! Ty jsi asi vážně naštvaná." Sykl on a dívka zvedla další knihu.

"Jsem. Ale potřebuji, aby ses uměl bránit. Pozor, další!"

Tuto Hade odrazil, ale nikoli kouzlem, nýbrž rukou.

"Koré, uklidni se." promluvil a natáhl před sebe ruce, pro případ, že by po něm Pers hodila další knihu. "Takhle se to kouzlo nenaučím."

"Otec říká, že stres je nejlepší motivací k úspěchu."

"Tvůj otec taky říká, že jsem méněcenný, protože má matka byla člověk. Tak nějak je mi názor tvého otce ukradený." rozmáchl rukama a trochu se zamračil. Dívka zamrkala.

"Jistě." pronesla a zamyslela se. Proč se tohleto děje zrovna jí? Vždyť její volba nebyla o nic horší, než volba její sestry, dokonce si byla skoro jistá, že Lord Hade je asi tisíckrát lepší volba, než Tantalius. Tak proč se to bojí říct otci i matce?

Více snad otci. Máti by to i řekla a nejspíš bude muset. Vždyť potřebuje někoho, s kým by se mohla poradit.

"Koré?" ozval se muž po chvíli a ona se na něj opět podívala.

"Něco mi na tom celém nesedí, nevím co. Něco na celém tom zasnoubení smrdí a já nemám nejmenší tušení co. Znám sestru, jenomže neznám její pohnutky."

"Třeba je to skutečně jen poněkud jednodušší dívka, která touží být milována a oblíbena." pronesl on a položil jí ruku na rameno. "Koré, to že ti není podobná a ty jí nerozumíš neznamená, že jsou její pohnutky zlé."

Pers se na chvíli zarazila. "Možná, možná máš pravdu." Zadívala se mu do očí a pak se nechala letmo políbit na tvář. "Změnil si toho spoustu, Hade, spoustu. Ale jedno mi nevezmeš. Nevěřím nikomu, kdo říká něco jiného, než dělá. A moje sestra..." Ohlédla se a trochu se zamračila.

"Moje sestra není tak hloupá, jak se tváří."

Black Swan /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat