Zacznijmy te karuzelę zabawy!
Pierwsze pytania od huncwotkariddleTom: Mało mnie obchodzi czy go ranię, ważne że jest z niego pożytek. Nie kocham nikogo i nie zamierzam mu niczego wyznawać.
*
Harry: Nie wybaczę mu, zbyt wiele razy już mnie skrzywdził. Nie będę go kochać, nigdy. Jest brutalny i mało przyjemny dla mnie, ale już się przyzwyczaiłem. Nie lubię. Nie lubię jego dotyku na moim ciele.
*
Autorka czyli ja: Spokojnie moja droga, akcja się już tylko zagęszcza. Nie planuje jego przyjaźni z Draco, jak już pewnie zauważyłaś dałam go w ostatnim rozdziale.
***
Następne pytania od szakira2004Tom: Pokazałem mu kto ma władzę i dlaczego ma się mnie słuchać. Nie mam wyrzutów sumienia. Może dlatego że nie posiadam sumienia. *Uśmiecha się kpiąco*
*
Harry: Tyle ile będzie trzeba. Muszę mieć plan nim mu się przeciwstawię.
*
Minerwa: Martwię się o niego jak przystało na matkę, ale to dobry chłopak i mogę być dumna z niego.
*
Severus: Tylko to dziecko ma takie prawo. *Rzuca wszystkim mordercze spojrzenie*
*
Autorka czyli ja: Łącznie będzie około 150, czyli zostało nam jakieś czterdzieści.
***
Następna ogromna ilość pytań od kochanej RomanticJumonji1234Tom: Co wy macie z tymi pytaniami czy coś do niego czuje? Pociąga mnie tylko i wyłącznie fizycznie. Nie powiem mu, on zostaje w dworze pod kluczem.
*
Harry: Zaczynam wariować, uważam na każde słowo, na każdą minę czy gest. Czuje tylko i wyłącznie nienawiść i obrzydzenie w stosunku do niego.
*
Minerwa: Ufam że potrafi o siebie zadbać tak samo jak kiedyś jego rodzice. Jeśli będzie chciał to sam wróci, a ja będę na niego zawsze czekać.
*
Severus: Nie wiem nic, ostatnimi czasy Czarny Pan odsunął mnie od siebie, co mi się nie podoba. Nie chodzę, bo nie dostaje wezwania.
*
Bella: Oczywiście że chce, ochronię go przed gniewem mojego pana. Czarny Pan jest moim mentorem i panem.
*
Autorka czyli ja (Nadal mnie to bawi, musicie mi wybaczyć) : Nie zdradzę wam tego tak szybko robaczki, ja mam milion pomysłów w głowie, a ten się zrodził po zobaczeniu jednego kadru z filmu. Piszę zazwyczaj na bieżąco, ale fabułę mam wymyśloną wcześniej. Oczywiście że cię lubię!
*
Syriusz: Jestem w Hogwarcie, i tak wiem co z moim chrześniakiem.
*
Lily: Martwię się o mojego synka, ale wiem że da sobie radę. Jest w końcu Potterem!
***
Kolejne pytania mamy od snape_w_wannieHarry: Jestem gejem, ale nie kocham Voldemorta.
*
Tom: Nie kocham Pottera. Ponieważ pociąga mnie jego ciało.
*
Minerwa: My
Snape: Nigdy
Minerwa: Nie
Snape: Będziemy
Minerwa: Robić
Snape: Takich
Minerwa: Obrzydlistw!
*
Autorka: A bardzo mi miło. Moja nazwa czyli Laurmysz wzięła się od mojej ksywki z gimnazjum. Natomiast ,,Milady de Winter" z jednego serialu.
***
To by było na tyle robaczki, jeśli macie jeszcze do kogoś pytania, to możecie zadawać je w komentarzach a ja połączę was z daną osobą!
CZYTASZ
The Gryffindor Boy
FanfictionMinerwa nigdy nie chciała być matką, od zawsze jej jedyną miłością było nauczanie uczniów. Jednak gdy umiera dwójka jej najlepszych uczniów, bierze na barki opiekę nad ich małym synkiem. ~ I część, druga w toku. Opowiadanie może zawierać przekleńs...