Cztery Żywioły 2 i Historia na Nowo. Rozdział 39: Relacja Mercedes.

318 21 0
                                    

***
MERCEDES

NIENAWIDZĘ TU BYĆ! Ja nie mogę, ja tu zwarjuje! Nie wytrzymam.. Ja chcę do Aleksa, nie ważne gdzie będziemy, ważne że z nim. Tak bardzo go kocham. Jest jedyną dobrą rzeczą jaka mnie w życiu spotkała. Niegdy nie miałam rodziców i to jakaś gadająca fredka (pamięta ktoś może kim jest ta gadającą fredka?) wprowadziła mnie to tego dziwnego świata. (w sensie stał się dla niej dziwny gdy odkryła moce itp itd) Nie! Ja nie mogę poddać się bez walki! Ciągle mnie dotykają, testują, każą robić różne dziwne rzeczy żeby testowaćnie, moje ciało i moje umiejętności.. Ja nie chce tak żyć, ja nie chcę tak umrzeć. Jeśli już miałabym zginąć to od walki za wolność, a nie za przedawkowanie leku. Nie mogę się poddać. Muszę wdrążyc swój plan który planowałam od dawna. Stanęłem obok drzwi. Gdy się otworzą nie będzie mnie widać. Za nie wiem ile bo nie mam zegarka powinien przyjść obiad.
Czekałam tak parę godzin, parę długich, naprawdę długich. Przy takim stresie czas się dłuży, za bardzo.
Po tym bardzo długim czasie, w końcu Usłyszałam piknięcie i zobaczyłam że drzwi się otwierają. Zatrzymałam oddech. Po części ze stresu, po części z ciszy. Mężczyzna ubrany w robocze ciemno zielone ciuchy z jakimiś naszywkami, a pod czapką tego samego koloru co kombinezon, były ciemno brązowe włosy. Wprowadził wózek z jedzeniem i rozejrzał się, nie zamykając drzwi. Przetarł dużego wąsa i jeszcze raz się rozejrzał.
-Gdzie jest ta dziewucha?- mruknął i poszedł parę kroków do przodu.
Ja czailam się z tyłu. Podeszła o niego i walnelam tymi durnymi zabezpieczeniami które miałam ma rękach. Pracownik upadł nieprzytomny na ziemię. Szybko zamknęłam drzwi i przeszukałem go. Znalazłam różne karty które mogą mi pomóc się tu przemieszczać. W końcu mam te klucze! Było ich dużo, ale mówi się trudno. Tak więc przeszukałam wszystkie i jeden pasował. Oszczędze wam szczegółów. Potem wzięłam ciuchy tego gościa i je ubrałam. Schowałwm do kieszeni klucze i karty. Wyruszyłam w drogę. Chciałam się udać do centrum dowodzenia, tam gdzie wszystko się nagrywa i obsługuje. Jednak nie miałam pojęcia gdzie to znaleźć. Sprawdziłam mapy i nie było nic na ten temat. To chyba będzie długie szukanie...

Cztery Żywioły - TrylogiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz