Cztery Żywioły 2 I Historia Na Nowo. Rozdział 23: Przesłuchanie.

379 32 3
                                    

***
BELLA

-Skąd masz moc ognia?- zapytał mężczyzna, nie różniący

-Nie wiem.

-Wiem, że wiesz - odezwał się znowu.

-Nie, nie wiem- odparłam.

-Bello, w tej chwili widzisz spokojnego człowieka. W tej chwili jestem twoim przyjacielem. Gramy do jednej bramki. Bardzo chce juz cie wypuścić, ale nie mogę. Dopóki mi nie powiesz prawdy, nie wyjedziesz stąd. Będziemy spotykać się codziennie. Pamiętaj tylko, że moja cierpliwość z dnia na dzień będzie mniejsza. Pewnego dnia przestanę być twoim przyjacielem, a ty będziesz w... Tak to ujmę... Nieciekawej sytuacji.

Zrozumiałam. No ale co ja mam mu powiedzieć? Że pewnego dnia, około dwa lata temu, byłam bardzo zła i podpaliłam swój dom? Obawiam się, że nie to chciał usłyszeć.

Milczałam.

-Nie chcesz mówić... - westchnął. - Nie orzejmuj się. Masz czas. Jestem batdzo wyrozumiały. W końcu zrozumiesz z kim warto trzymać... W takim razie odpowiesz na moje inne pytanie. Gdzie poznałaś swoich przyjaciół, a może braci i sióstr?

-W lesie- odparłam.

-W jakim lesie?- dopytywał.

-A skąd ja mam to wiedzieć. Byłam w lesie i ich znalazłam. Proste? Proste. Czego Pan się w tym doszukuje?

-No cóż.. A co robiłaś w tym lesie?

-Chodziłam.

-Chodziłaś? A tak dokładniej?

-Chodziłam po lesie bo lubię chodzić bo lasach- odpowiedziałam.

-I nic więcej?- zapytał.

-Gdyby było w tym coś więcej, to bym już Panu powiedziała. W końcu jesteśmy przyjaciółmi- powiedziałam.

-Cieszę się. Na razie to tyle. Przemyśl sobie wszystko i bądź gotowa na nowe pytania.

-Oczywiście- odpowiedziałam.

Cztery Żywioły - TrylogiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz