Cztery Żywioły 2 I Historia Na Nowo. Rozdział 16: Emma, Wracaj!

385 27 0
                                    

Domyślałam się, że mimo opatrunku (bluza owinięta wokół nogi) zrobionego przez Juliet dla Olivera, chłopak nadal cierpiał i zdawał sobie sprawę, iż będzie dla nas dosyć dużym obciążeniem. Widziałam zirytowane spojrzenie Aleksa i Mercedes, która w ogóle nie zdawała sobie sprawy z powagi sytuacji. Cholernie mnie wnerwiała i miałam nadzieję, że chłopak ujrzy jej wady, dzięki czemu w końcu będzie ze mną. Zauważyłam też dziwne zachowanie Juliet, nigdy tak o nikogo się nie martwiła, jak o Olivera. Miałam nadzieję, że jej postawa nie będzie chwilowa i częściej będzie okazywać swoje dobre serce. (do tej pory pisała soszynskaa)

Mam nadzieję że Emma wróci szybko. Minął już jedne dzień, a dałam jej trzy, na znalezienie tego cholernego sklepu. W tej chwili zależało mi bardzo (bardziej niż wcześniej) na kupieniu potrzebnych rzeczy. Przyda się to wszystkim, a szczególnie Oliverowi.

Na razie wszyscy siedzieliśmy przy ognisku, bo co innego robić? Nikt nie rozmawiał, ani się nie ruszał, a beznogi chłopak leżał nieprzytomny. Nagle odezwał się Aleks

-Może poszukamy jakiegoś sklepu?-

-Nie!- wyrwałam się -Znaczy.. Teraz to chyba zły pomysł, powinniśmy trzymać się razem bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie FBI-

-A czy ja mówię o rozdzielenie się?- spytał.

-No niby nie, ale to chyba jest jedyną opcją, chyba że chcesz dźwigać Olivera- powiedziałam.

Al zamilkł. No i znów godziny w ciszy. Było to męczące i nawet trochę straszne. Lekki wiatr bujał gałęzie drzew i krzewów wydając przy tym gwizd i szum.

Niebo zaczynało się sciemniać, po mimo że było południe. Nad nami pojawiły się burzowe chmury i już godzinę później zaczął padać deszcz. Ognisko zgasło. Świetnie!

Jesteśmy przemoczeni do suchej nitki i jest tak cholernie zimno! A najlepsze jest to że nikt się nie ruszył. Wszyscy siedzieliśmy w tych samych pozycjach co parę godzin wczesniej, gapiąc się w niegdyś, zapalone ognisko.

Emma... Chodź szybko!

Cztery Żywioły - TrylogiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz