ÖNEMLİ; ikinci kitap hakkında bilgi içermektedir!!!!!!
Merhaba çok değerli okuyucularım. Eğer bunları okuma zahmetine giriyorsanız zaten değerlisinizdir, görünmez okuyucu dahi olsanız bana şu ana kadar katlandığınız için sonsuz teşekkür ederim.
Hepinizi seviyorum(✿◠‿◠)
İkinci kitabı yazmaya karar verdim, aslında en başında bunun dört kitaplık bir seri olmasını istemiştim ama ilk kitabı biraz fazla uzattığım için ikiye, hadi yeni bir fikir daha bulursam üçe düştü. Kitabın adı Zihin ustası; Arayış olacak. Finali yayınladıktan sonra ayrı bir kitaptan devam edeceğim. Başka bir kitaba geçeceğim ama burayı da takipte kalın çünkü size bazı güzelliklerim olacak ;)
Final yayınlandıktan sonra önce kapak, kurgu, karakterler vb. şeyleri düzenlemeliyim(Sizin yaptıklarınızı da görmeyi çok isterim<3).
Bunun için ikinci kitaba yaz tatilinde başlayacağım ama endişelenmeyin!! Aby-Çağan temalı ek özel bölümler olabilir :P bu özel bölümlerde görmek istediklerinizi bu bölümün yorumlarına yazabilirsiniz.
Kitabın genel kurgusu benimle ama sizin de görüşlerinizi önemsiyorum o yüzden devam kitabında görmek istediklerinizi bu bölüme yorum olarak yazın lütfen.
Dikkate alacağım ;)
Final bölümünde görüşmek üzere...
Spoiler vermeyeceğim ama ikinci kitabın genel konusunu merak ederseniz onu da bir başka duyuruyla açıklarım.
Sevgi ve mutlulukla kalın.
😘😘
Bu arada bu kitabı da düzenleyerek -eklemeler ve çıkartmalar yapacağım- yeni bir kitap olarak yayınlama ihtimalim var. Kurgusunun kusursuz olmasını istiyorum, basılacaksa basıldığı hali o olacak, dile kolay dört yıldır yazıyorum bu kitabı; beşe yaklaştık ve ben de kurgum da zamanla değişti. Kusursuz versiyonunu da okuyabilirsiniz umarım.
<3
Final burada yayınlanacaktır. Görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Oyunları: Sınır
FantasyDünya gerçekten sandığımız gibi bir yer midir, bildiğimizi sandığımızın ardında gizli bir bilinmeyen yok mudur? Hayat doğru bildiğimiz yanlışlarla doludur elbet ama ya hayatınız tamamen yalansa, ya bu dünyanın farklı versiyonları varsa? Daha g...