Herkes bir bedel öder....
Ben Ceren
Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben cem karaçay kocamın ve ablmın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün günümde tekerleklii sandalyeye mahkum kaldım... Hayatım bitti dedim, kesşke ölseydimde ne nedimi nede ablama olan ilgisini farketmeseydim bu daha çok acıtıyormuş... Her gece yatağımda ağlamaktan yoruldum, tek başıma yalnızlığıma sarılıp uyumaktan yoruldum ne tam vazgeeçmeye karar vermişken onların öpüştüğünü gördüm bişey koptu içimden nedime hissetttiğim aşktan daha keskin bi duygu var oldu saf gönlümde nefret....İşte bunun için ayağa kalktım tek istediğim artık intikam şimdi korksunlar benden.. Özellikle sen biricik kocacım seni seven bu kalbi ellerinle yere atıp üstünü basıp geçtin bunun bir bedeli olacak hazır ol.....
Ben Nedim
Ben hayatımı iş ve ev arasında mekik dokuyan sıkıcı bir insanım kuzenim kadar havari değilim ki boş verip kızlarla günümü günediyim... Bana güvenin amcamın yüzünde gururu görmek için gece gündüz çalıştım... Peki o ne yaptı beni bi hizmetçi parçasıyla evlendirdi.. Üstelik oda yetmez gibi düğün gününde kaza geçirdik o sakat kaldı, her gün gözlerimin içinde bi hüzünle bilemediğim başka bir duyguyla bakıyor, bilmiyorum içimden ona karşı ne acımak geliyor ne sevgi.... Ama ablası cemre işte o bi başka bilemedim ona karşı hissettiğim duygunun aşk olduğunu şimdi nolacak, bilmiyorum bir tarafta hiç istemediğim halde evli olduğum ceren bir tarafta aşkı geç farkettiğim kuzenimle evli olan cemre araftayım ve biliyorum ki bu aşkta kazanan olmayacak....
Ben Cemre
Annemin gözdesi... cerenle civanın ablası annem üstüme titrer.... En büyük hayalim şarkılarımı seslendirmek ve birazda mutlu olmaktı.... Karaçaylarla tanışana kadar... Nedim... ismi bile dilime mühür olmuş ne yapsam çıkmıyor... Değil adını azıma almak o gözle bakmam bile yasak kardeşimle evli elimde değil kalbime söz geçiremiyorum... Zamanında korkakça aşkıma sahib çıkamadım şimdi yüzsüzce peşinden koşuyorum... Ayanlarıma dolanan cenk... Onada kızamıyorum ki seviyor beni içten içe biliyorum... Belki de sevilmenin güzel bi his olduğunu keşvettim bunu kaybetmek te istemiyorum iki ateş arasındayım kalbim nedim dedikçe aklım cenk diyor.....
Ben Cenk
Babamın tek oğlu olduğu halde onun gözünde tek çocuk nedim tek gözde nedim.... Ne yaparsam yapıyım ben hayırsız olan o hayırlı olan evlat.... Ben de vazgeçtim uğreşmaktan kendimi gecelere kızlarla günümü gün ederek geçiriyorum... Ta ki o karşıma çıkana kadar cemre onun gözlerinde bile yerim yok... Orada bile artık düşman bellediğim nedim var ve bu beni hırslandırıyor... elimden herşeyimi aldı babamı, şirketi ve şimdi de cemrenin sevgisini bu haksızlık değil mi benimle evlendiği halde o kadar uzağımda ki dokunamıyorum, sevemiyorum bu çok can yakıcı diğer tarafta ceren var o kızda az şeytan değil....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...