Ceren gözlerini açtığında kendisini nedimin sıcağında bur, şu birkaç haftada alışmıştır kocasına.. Gözü yatağın yanı başında duran tekerlekli sandalyeye kayar, içi acıyordur baktıkça, nedim bir gece yanıma geldiğinde, '' Geçiçi süreliğine ceren, söz veriyorum... Çok uzun süre kullanmayacaksın bunu...'' dediğinde onu nasıl üzebilirim ki, kazım da yoruluyor, söylemese de anlıyorum. Nedime de yük olmak istemiyorum, o yüzden tamam dedim... İçimdeki yangınları susturarak... Şakağımda bir ıslaklık hissetmemle, başımı kaldırdım nedim gülümseyerek bana bakıyordu,
- Ne düşünüyor benim güzel karım...
Ay allahım ya, hergün duysam bıkmam valla, böyle seslenmesinden...
- Ya nedim, sana bir şey diycem ama beni sonuna kadar dinleyeceksin tamam mı? Bak cümlem bitmedem kızmak yok, söz mü?
Nedim ne söyleyeceğini merak etmiştir, kız utanmasa yemin ettirecek...
- Çocuk muyum ceren ben, söyle hadi... Dinliyorum karımı...
- Ay yine karım dedin...
Onun bu hali genç adam da güldürür.
- E ne diycem kızım, emi diyecek halimiz yok...
- Ay nedim, yemin ederim, az önceki romantizimin içine ettin ha... Şurda iki güzel muhabbet edelim dedik allahtan,emmiye bağladın...
Cerenin bu halleri nedimin hoşuna gider, karısının cırlamasını bile sevmiştir adam... Hele geceleri uykusunda bile, kendisi yatağa girince, sanki ceren onun varlığını hissetmiş gibi başını göğsüne koyup, sarılır... Genç adam huzuru, mutluluğu bu küçük kızın kollarında bulmuştur... Saatin çalmasıyla nedim yerinden kalkar buğün yoğun bir toplantısı vardır saat daha 07:00 Toplantı onda, erken kalkmayı sever genç adam, duş yapmak için banyoya yöneleceği an, aklına ceren gelir... Hınzır bir gülüşle, kıza yaklaşır... Ceren onun yüzündeki ifadeyi görünce, başına gelecekleri anlar...
- Ya nedim valla bak, bağırırım bu sefer... Yeter ya annem yıkasın beni bana ne... Hiç gelme öyle..
Sanki durdurabilecekmiş gibi iki elini de nedimin göğsünden itmeye çalışır nafile, adam her gün düzenli sporunu yapıyor anam , o baklavalar kolay olmuyor haliyle... Baklava... Nedim tam onu kucağına alıp banyoya götürürken, kız kulağının içine cırlar.
- Nedim baklava al bana nolur.. Genç adam şaşırır, sabah sabah baklava mı yiyecek bu kız...
- Ceren delirdin heral de saat sabahın yedisi ben nerden buluyum sana baklavayı, tüm bunlar banyodan kaçmak için demi pes...
- Yok valla yok, yani evet beni yıkaman hoşuma gitmiyor. En son beni sabunladığında sayende hem gözlerim yandı hem sabun yuttum. Bak beni öldürme planları yapıyorsan açıkça söyle ha, kızmam çok ciddiyim, yeterki ölümüm acısız olsun kocacığım noooluyy noluyyy...
- Ceren sen ne saçmalıyorsun gene allah adı verdim ya? Kızım seni adan zeye yıkamıyor muyum yıkıyorum ki, senin yüzünden buz gibi duş almaya da başladım. Kaç haftadır evliyiz anasını satıyım bir öpüşemedik...
Ceren kızarır hemen, bu erkeklerde amma meraklı ya öpüşmeye...
- Hiç kusura bakma nedim ben ölmek istemiyorum.. Genç adam şaşırır karısının bu cevabıyla.
- O ne demek şimdi ceren?
- Bak şimdi kocacım, benim burnum tıkalıya...
Nedim ya sabır diler içinden, geliyor gene saçma bi savunma hissediyordur adam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...