Ceren ayna da, mini elbisesinin eteğini çekiştirip ayna da, kendini baştan aşağı süzerken, içinde uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan ceren dile gelip ona verir gazı..
- İşte şimdi tam Karaçay oldun.
Evet içimdeki ses, çok haklısın şimdi tam bir karaçay oldum. Saçlarını elliyle havalandırıp düzeltirken, göz ucuyla, elindeki ruju bir sağa bir sola çeviren ablama hayretle bakıyorum. Cenk durumu anlatınca, şaka yapıyor sandım. Ama hayır çok ciddiymiş, ablam değil beni eşyalardan bir haberdar 3 yaşındaki çocuktan bir farkı yok.
Saate baktığımda 9 a geldiğini görünce, bu işe el atması gerektiğini düşünür, yatağının üstünde oturmuş elindeki ruja inanılmaz gözlerle anlamaya çalışan bakışları onu güldürse de, zamanın azlığından gülme olayını sonraya bırakmaya karar verir.
Yanına gidip elindeki ruju alıp havaya kaldırarak, sıkıntılı bir halde açıklar,
- Ya abla allah aşkına, şu ruja uzay mekiği görmüş gibi bakma. Bunu dudağına süreceksin.
Ablasının şaşkın bakışlarını bir kenara atıp, elindeki ruju dudaklarına sürer. Biraz uzaklaşıp eserine bakar. Mutlu olup kendini över hemen.
- Helal bana be, var ya on parmağım da on marifet. Cenım ben iyi ki varım. Ben olmasam koçişim napardı sonra?
Cemre kardeşi olduğunu öğrendiği kıza bir kaşını kaldırıp alaycı sesiyle
- Sende maşallah çok mütevazisin. Hep sen olmasan başka kız bulur, erkek milleti durur mu, sana bir şey olsun daha üçüncü gününde başka kız getirir bu eve.
Ceren ablasın yarım aklıyla zırvalıklarını kafasına takmak istemese de, elinde değil işte, çok seviyor nedimi, onun yanında bir kız görmek onu böyle üzerken, bir de ablasının lafları onu güvensiz duvarlarını kırar, ablasının durumunu unutup çemkirir hemen.
- Sen merak etme abla. Nedimin gözü benden başkasını görmez, aramıza girecek insanın aklına şaşarım..
--------
Ceren verilen yardım dernek yemeğinde, yerini almış nedimin kolunda gelen konukları karşılar. Biraz insanlardan bunalan kadın hava almak için dışarı çıkmıştı ki, bahçe de yalnız olmadığını anlar bahçe de bir kadının telefonla konuştuğunu görünce, sıkıntıyla yüzünü buruşturup tam gidecekken kadının telefon konuşmalarına istemeden şahit olur.
- Evet tüm karaçaylar burda. Gözüm Şenizin üstün de, istediklerimizi yapmak zorun da, yoksa minik sırrı ortaya dökülür.
Ceren duyduğu sözlerin etkisiyle ayakları yere çakılıp kalır, konuşan kadının yüzünü görmek için ne kadar uğraşsa da, başaramaz, bahçenin karanlık tarafında duran kadın, sesi yabancı gelmiştir onu, sessizce kadının konuşmasının devamını merakla beklerken, fzla beklemesin gerek kalmamıştır. Öğrendiği her keliymeyle ağzı biraz daha şaşkınlıkla açılırken, ses çıkarma korkusuyla elini ağzına götürüp kendini frenler.
- Dedim ya sana, ben halledeceğim. Şenizin tüm ipleri elimde, tek bir sözüme bakar, cenkle nedimin kardeş olduğunu ortaya bir çıkarırsam, sen düşün kopacak fırtınaları..
Kadının gülüşü yankılanırken sessiz bahçe de, ceren öğrendiği sırla daha fazla yerinde duramayacağını anlayınca, soluğu yemek salonunda alır, nedimi göremeyince, panikler, daha on dakika önce buradaydı diye düşünürken, arkasında duyduğu alaycı kahkahayla yerinden zıplar birden, arkasına dönüp baktığında gülen kişinin Şeniz olduğunu görmesiyle, az önce öğrendiği sır kulaklarında dolaşır adeta.
Şeniz, topuklu ayakkabısını sertçe zeminde basarak, yalnız yakaladığı kızın üstüne giderek aşağılamaya başlar.
- Noldu cerencik, kocanımı kaybettin. Ay kıyamam sana.
Cerenin konuşmayıp sessizliğini koruduğunu gören kadın, gülüşünü birden kesip tehditlerine başlar.
- Az kaldı ceren, çok yakında kendini kapı önünde bulacaksın, diyecek bir sözün yok mu?
Kızın hala konuşmadığını gören şeniz, yanından geçen garsondan, bir kadeh içki alıp, tek dikişte içerken cerenin sesi onu gafil avlamıştı.
- Kimin kapı önüne konulacağı hiç belli olmaz Şeniz. Dikkat et de, beni yok ediyim derken kendini yok etme.
Yeni bölüm cuma akşamı gelecek canlar❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
Fiksi PenggemarHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...