53.Bölüm Fragman Açığa Çıkan Düşman

162 8 10
                                    

Cemre yatak da oturur pozisyondayken, kucağındaki tepsiyi düşürmemek için ayrı bir özen gösterirken, eline aldığı çatal bıçakla tavuğu kesmeye çalışır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cemre yatak da oturur pozisyondayken, kucağındaki tepsiyi düşürmemek için ayrı bir özen gösterirken, eline aldığı çatal bıçakla tavuğu kesmeye çalışır. Beceremeyince, çocuk gibi yüzünün düştüğünden habersiz, tekrar ve tekrar denemeye devam eder. 

Onun bu çabasını kapıda gülerek izleyen adam, onun bu haline dayanamaz daha fazla, kendinden emin adımlarla yatağa gelirken çıkardığı seslerden cemrenin dikkatini çeker, cemre cenki görmenin huzursuzluğuyla başını onu görmemek için yemeğe eğmiştir ki, bir çift eri eller, yumuşak küçük ellerini kavramasıyla, şaşkın bakışlarını usulca kaldırıp cenkin gizemli gözlerine çevirir. 

Cenk kızın utandığını yanaklarının al al olmasından anlar, kendisi hakkında hala bir şey hatırlamayan cemreye nazikçe yaklaşmayı hatırlatır kendine hep. 

Çatal bıçağı onun elinden alıp, tavuğu küçük parçalara ayırırken oda da hüküm süren sessizlik ikisini de gererken, cenk bu gerginliği bitirmek adına. Aklındaki soruyu sorar.

- Cemre..

Cemre cenkin adını seslenmesiyle merakla kaşlarını kaldırıp ne diyecek diye bakarken, cenkin sorduğu soruyla, o korku anlarına geri döner, bedeninin üşüdüğünü hisseden genç kız.

- Kim itti seni havuza cemre, gördün mü?


................

Nedim arabada yan koltuğ bakıp gülümser, bugün cerenin doğum günüdür. Deniz kenarında güzel bir yemek masası hazırlayan adam, cereni almak için eve giderken, telefonun  sesi düşüncelerini bozarken, telefonda yazan isimle yüzü aydınlanır hemen..

- Ceren.. Hazırsın değil mi, önemli bir geceye katılmam lazım sende bana eşlik edecektin hani.. Zamanımız yok bak, eve yaklaştım ona göre..

Ceren telefonun ucunda, ağlayan kızını kucağında susturmakla uğraşırken diğer yandan nedime laf yetiştirme derdin de, tamam diyip kapatırken.. 

Bebeğini uyudup, üstündeki beyaz elbiseye dikkat ederken, şenizin sesini duymasıyla genç kadın merdivende yüzünü buruştururken, şeniz görüş açısına girer, sırtı ona dönük telefonla konuştuğunu gören kadın umursamaz bakışlarla tam bir adım daha atmıştı ki, duyduğu sözle yerine çakılıp kalır.

- Nedim sağ olduğu sürece, şirket asıl sahibine kavuşamayacak. Cenkin hakkı o koltuk. Ne gerekiyorsa yap, beklemekten usandım alev.

 Nasıl çocuğu havuza atmasını biliyorsan. Nedimden kurtulmanın da yolunu eminim bulursun!!!

Haksız mıyım?

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin