İçmeyeli uzun zaman olmuştu...
Ceren buğulu gözlerle oturduğu merdiven köşesinden istanbulun ışıl ışıl dünyasını izler. Yanı başında hissettiği bedenle irkilir dönüp baktığında bulanık gördüğü yüzü seçemez, aklına gelen kalbinde var olan o ismi fısıldar.
- Nedimm sen misin?
Duyduğu ses nedimin sesi değildir ama.
- Ordan baktığında nedime mi benziyorum?
Duyduğu ses, boraya ait olduğunu anlayan genç kız bir an şaşırır. Oysa nedm olmalıydı şimdi burda..
Gözlerinin dolduğunu hisseden genç kız, gözlerini kaçırır genç adamdan. Bora cerenin bu hareketini yalnış anlar.. Sormadan edemez.
- Çok mu üzüldün, o olmadığıma.
Bir an durup başını gök yüzüne kaldırıp kederli bir halde derin bir nefes bırakır kurumuş dudaklarında..
- Çok acımasızsın be ceren...
Ceren adamın dediğiyle aklı karman çorman olmuş bir halde, bakışlarını boranın yandan görünen profiline bakarken, genç adamın dudaklarından dökülen sözlerle neye uğradığına şaşırır.
- Ben sana bakmaya bile kıyamazken, sen gözümün önünde göz yaşlarını akıtıp içimi dağlıyorsun.
Ceren içinde hissettiği suçluluk duygusuyla, boraya dili biraz dolanır konuşurken.
- Sevme beni boraaa... Sevme... Benden sana gelen tek şey acı olur. Yapma bunu kendine...
Vazgeç benden.. Unut, hissettiğin... Adına aşk dediğin o duyguyu unut boraa..
Bora düşünceli bir halde gözlerini gökyüzünden çekip, başını dik tutmakta zorlanan cerene yaklaşıp soru soran gözlerle..
- Ben sana nedimi unut desem yapabilir misin?
Ceren başını şiddetle olumsuz anlamda sallarken, başı boranın omzuna düşüp sızar.. bora onun sızdığından emin olunca, yüzüne yerleşen buruk bir tebessümle duymayacağından emin.
- Benden de seni unutmamı bekleme ceren... O it çok şanslı.. Sana kalbine sahip olduğu için çok şanslı.. Eğer mutsuz olsaydın, sevmeseydin onu yemin ederim napar eder alırdım seni ondan..
Yapamam ceren, gözlerinde ona karşı olan kırgınlığı gördüğüm gibi, aşkını da görüyorum be ceren..
Canımı yakanda bu ya... Böyle sevip kavuşamamak, nefes kadar yakın olup nefessiz kalmak, ölümle yaşam arasında ince bir ip üzerindeyim sanki, düşeceği mi, bildiğim halde, o ipte duruyorum.
Yeni bölüm Salı günü gelecektir canlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...