- Ulan nedimmm.... Bu ne hal, hergele... Geceler torpaya girdi sanki, adamdaki keyfe bak...allahım sen beni neyle sınıyorsun yarabbim, Ağah kulunu çok özledinde yanına mı almaya karar verdi.... Sonlara doğru du eder gibi ellerini kaldırmayı da ihmal etmes Ağah Bey...
Nedim amcasının sesiyle, hemen kendini toparlar, cerenin üstünden kalkar kızı bikinili görünce bir an yutkunur, odanın içindeki oksijen mi azaldı, yoksa nedimin kalbi arkasından pitpul kovalayan, canhavliyle kaçan insanlala eş değer atmakta biran acaba kalpkrizimi geçiriyorum diye eliyle bir kalbini yoklar... Sonra amcasının, bakırköyden kaçan deli görmüş gibi baktığını görünce kendini silkeleyip toparlar kendi akıl sağlığı için kızın üstüne pikeyi yarım yamak heyecanla örter hemen...
Ceren utancından ne agaha ne de nedime bakar... Kafasını kukuma kuşu gibi pikenin altına gömer ... Allahım bugün şanslı günümdeysem lütfen bak, özel siparişimdir. Şu ceren kulunu al yanına, nolur nolur nolur, diye içinden yalvarmaya başlar...
Nedimse ne diyeceğini düşünür, daha tek kelime edemeden amcası yine bağırmasıyla sıçrar biranda...
- Ulan nedim, ulan oğlum seni bana sayıyla mı verdiler lan, eşek herif...
Kendini savunmak için tam konuşacakken amcasının sert sesiyle yutkunur...
-Ulan eşşek herif, cenk havuzda kızı bekliyor yarım saattir, çocuk orda hamsi balığa döndü suda durmaktan, bizimkilerin derdi başka, lan geceler çuvala mı girdi... Ne bu rezillik, kepazelik...
Nedim zaten, az önce olanların etkisinden çıkamamışken, üstüne amcası oda yetmiyor bir de o pezeveğin adı geçince, çocuğun şaterleri devre dışı kalır..Başlar içindeki taşları dökmeye...
- Karım değil mi, Amca, Karışma ya! Hem sen bu odaya niye paltır kültür giriyorsun, biz daha iki günlük evliyiz, yani her şey olabilir. Bunu da ben mi, söyleyeyim bu yaşta allah aşkına... Yılmış bir halde kendini koltuğa bırakır, bulunduğu yerden cereni değilde pikeyle bakışır.... Nedimin zırvalıkları agahı çileden çıkarır... Eliyle kapının anahtarını alır nedimin gözüne sokar gibi...
- Ulan bu kapının bir anahtarı var demi, madem özel şeyler yaşayacaksınız bir zahmet kilitleyin... Şimdi çıkar şu kızı pikenin altından, öldü mü kaldı mı belli değil, nefesi kesilse duymuycaz maazallah, ondan sonra uğraş dur.
Nedim pikeyi cerenin kafası dışta kalacak şekilde, yavaşça açar, kıza bakar... Karşısında bir adet, sevimli yüzle kendisine bakan ceveren bulur. Yanakları kızarınca çok tatlı oluyor bu kız ya, nasıl daha önce farketmedim onun bu hallerini, diye düşünür. Hele yaramazlık yapmış çocuk gibi gözlerini kaçırması yok mu... Genç adamın yüzünde tatlı bir gülümsemeye neden oluyor...
Ağah gene oda da unutulduğunu anlar ikisini uyarmak amaçlı öksürerek bari benim yanımda yapma eşek herif diye homurdanır.
- E ben çıkıyım nedim, belli sizin yarım kalmış meseleniz var, sonra uğrarım ben bir ara kızı da al, çay keyfi yapalım ailecek... Nedim amcasına bakar, aklı hala cerenin yanaklarında kalınca, amcasının lafları kulağına girmek yerine, kuş misali oda da uçar gider...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
Fiksi PenggemarHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...