- Sana ne lan benim karımın iyi olup olmasından, geri bas bora mısın nesin umurumda değil. Bizimle çalışacaksan, ilk kural ve diğerlerinin içinde en önemli olan kural.
- Benim karımdan uzak duracaksın iş miş anlamam silerim seni yer yüzünden.
Bora nedimin söylediğine yarım ağızla gülerken, gözleri cerene kayar, hasret kaldığı gözlere bakmaya doyamazken, nedimin sert elleri birden yakasına yapışıp kükremesi genç adamı yaptığı şeyin yalnış olduğunu anlamasını sağlar.
- ÇEK LAN O BAKIŞLARINI.. ECDADINI Sİ...
Agah deliren nedimin daha fazla ileri gitmeden durdurmak için, borayla aralarına bir hışımla girip, yeğenini inkaz eder sert bir sesle...
- KENDİNE GEL NEDİM... NE ZAMANDAN BERİ EVE GELEN MİSAFİRLERİMİZE YAKA PAÇA YAPIŞIP, KABADAYILIK YAPAR OLDUK. BORA BEY BİZİM, YENİ ORTAĞIMIZ... SONRADAN PİŞMAN OLACAĞIN BİR ŞEY YAPMADAN KENDİNE GEL DE, OTURUP ADAM GİBİ YARIM KALAN YEMEĞİMİZE DEVAM EDELİM.
Cemre orta da oluşan gerginlikten, tedirgin olurken, elleri hemen aradığı huzura cenkin kolunda bulur, sımsıkı sarılırken, onları izleyen bir çift çiyan gözden habersizdir.
Nedim amcasının ikazıyla kendini toparlamak için sinirle, boradan bir iki adım uzaklaşıp, tüm yaşananları, tedirgin gözlerle bir köşede izleyen karısının ellerini avuçlarına alarak yemek masasına her zamanki yerlerine geçip otururlar, evin yardımcılarıhemen servis açmak için koşarak mutfağa gider.
Agah yaşanan olayın etkisiyle, mahcup bir halde boradan ve alevden özür dileyip, masayı gösterir eliyle, herkes yerlerine usulca otururken, alev gözlerini yılan gibi dikmiş cemrenin her adımını izlemektedir.
Masa da gerilim hüküm sürerken, ceren boradan göz göze gelmemek için önündeki yemekle oynar, nedimin yüzü boranın varlığıyla düşmüşken, agah masadaki gerginliği dağıtmak için şirkette başından geçen komik olayları anlatır,
Alev agahı görmezden gelir onun gözü masanın karşısında cenke kayar, cenkin cemreye olan bakışları onu huzursuz eder.
Nedenini bilmediği yumruk yaptığı ellerini görünce, kendini toparlayıp bakışlarını önünde duran kırmızı şaraba çevirip gözlerini kapatıp, derin bir yudum içer, cemrenin gülüşünü duyar o an da, içinde beliren tehlikeli duyguların varlığını hisseden genç kadın.
Cenkle cemrenin kendi hallerinde konuşup gülüşmelerini soğuk nazarlarla izler.
Masada oluşan sessizlikten rahatsız olan şeniz, ayağa kalkıp tango müziği açar.
Ceren tanıdık gelen müzikle, birden borayla göz göze gelir, bu bakışmaları bir köşede içinde yanan kor ateşlerin kıskançlıkla bedenini yakıp kavuran nedim izlemkededir.
Şeniz şarkı hakkında düşüncelerini paylaşır.
- Ne müthiş bir şarkı, gençken tango yapardık agah.. Hatırladın mı?
Agah başıyla onaylar karısını, bora gözlerini cerenden ayırmadan, buğulu sesiyle düşüncelerinin insanların kafasında nasıl iz bırakacağını düşünmeden fısıldar gibi.
- Tango özel bir danstır.. İçinde ihtiras barındırır..
Nedim adamın karısına bakarak söylediği her kelimeyle sol gözü seğirtirken, agah da boranın ne yaptığını görür, endişeyle bir rezillik çıkmasın diye, yeğeninin elini tutar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...