Şu yastığı da şöyle bir koyalım..
Ceren nihayet nedimin odasına yerleşmiş dinlenmeye çalışırken, babaannesi sağolsun önüne dünya kadar yemek getirmiş ağzına tıkmakla meşgul. Hayır ceren sustukça babanne birşeylerle geliyor. Ceren ağzındaki lokma bitmeden yenisini tıkayan babaannesinin elini zar zor itekleyerek:
- Bak allahın adını verdim dur babanne bu gidişle sen beni hastaneye geri yollatacan ya...
Cevriye hanım ellerini yukarı kaldırıp
- Allah korusun gız, o nasıl laf öyle sana birşey oldu diye hop oturdum hop kalktım burda. Birde dediğin lafa bak..
Babannesinin kırıldığını anlayan ceren hemen en büyük kozunu kullanır tabi oda şirinlik...
- Ay kıyamam ben sana...
Elleriyle iki yanaklarının sağa sola sallayarak devam eder şirinliğe- Benim tontonum kırılmışmı bana, vallahi inanmam yemin çek inanayım.
Cevriye hanım kiyamaz cerenine göz bebeğinden sakınır onu. Cerenin haberini duyunca fenalaşır her ne kadar gitmek için diretsede agâh bey hasta diye izin vermemiştir kadına. Hele birde sakatlığı öğrenince ah nasıl yandı canı ceren geldiğinden beri o konuyu açmamıştır hastaneden sonrada bi daha ağlamaz. Ona göre ağlamak zayıflıktır. Kendini acındırmaktan bir farkı yoktur. Çocukken annesinin babasının kavgalarına istemesede çok şahid olur babası annesi ağladıkça daha çok vurur. Zevali annesi tutamaz kendini canı yandıkça ne yapsın kadın ağlar. O ağladıkça da daha çok vurur adam ceren koşup babasına engel olmaya çalışsa da oda hırpalanır arada... küçücük vücudu darbelere dayanamaz oda ağlar... bayılmadan önce babasının cümleleri dolaşırdı küçük zihninde ''Ağlamak zayıflıktır, ikinizde zayıfsınız benim çatım da benim soframda zayıflara yer yok'' o yaşta öğrendi ağlamamayi ceren, ablası o bambaşkaydı babası için. Okul zamanında hep başarılıydı ondan derslerde berbattı ceren o yüzden evde en çok azarı o işitirdi. O günlerde onu tek mutlu eden resimdi... Hala da öyle kimse bilmez onun tek sırdaşını...
- Ey allahım kız sen beni dinlemiyon ha.Babaannesinin sesiyle geçmişinden kopan ceren boş gözlerle bakar.
-Dalmışım babanne, ne dedin sen...
-O ooo şimdi bir daha mı anlattiracan, bak uzun lafın kısası sen bu evliliğe güvenme ceren hanım...Ceren ağzı bir karış açık babannesinin dediğini beyninde öğütmekle meşgulken cevriye hanım devam eder cerenin aklını karıştırmakla...
- O kırmızı cadı bırakır mı kızım mal mülkü şimdiden agâh efendiyi doldurmaya başlamış. Sabah kahvaltıya bir bakıyım dedim. Seslerini işittim, neymiş efendim bu evlilik aceleye gelmiş neymiş efendim nedim beyin morali bozuk kederli dolaşıyormuş şirkette, duyunca nasıl sinirlendim ayol adam kaza yaptı tabi morali bozuk olacak, kız sen birşey demeyecek misin...
Cerenin suskunluğunu gören cevriye hanım bir tırsmadı dese yalan olur. Ceren sakin görünüyor, ama kafasının içinde bin tane tilki biribirine deymeden dolaşır. O hallerini bildiği için susup torununun ne söyleyeceğini bekler.- Ne bitmesi babanne, şu halime bak sence ben kimin yüzünden burdayım dur sen kendini yorma ben diyiyim sana, o burnu kafdağında olan nedim yüzünden sence ben bunu onun yanına bırakır mıyım?
Boşanacam ha, boşanacam. Hemde o kırmızı cadının yüzünü güldürecem.
Babannesine işaret parmağıyla kendisine yaklaş der.
- Öyle bir dünya yok babanne, ben o kazanın bedelini yavaş yavaş tadını çıkara çıkara alacam müstakbel kocamdan.
Cevriye hanım, içerikleriyle mutlu mu olsun yoksa tedirginmi bilemedi. Bu evliliğin bitmesini haliyle istemiyor para musluğu bu kolaymı. Ömrü boyunca sefalet yaşamış. Şurada ne kadar ömrü var. Bundan sonra en azından rahat yüzü görmek istiyor.
Cerenin de ne kadar inatçı olduğunu biliyor, torununuda kendi gibi büyüttüğü için seviniyor kadın. Ya annesine çekseydi, mıymıy mı, herşeye hazır cevap dogrucu tavuk... cemreyide kendine benzetti, neyseki cerenim benim izimden yürüyecek dışardan sesler gelince ikiside birbirine bakar kadın aceleyle tepsiyi cerenin kucağından alıp...
-Nedim geldi galiba.
Ceren umursamaz omuz silker...
- Eeee napıyım babaanne geldiyse geldi. Bana ne...
Kızın bu cevabı kadıncağızı korkutur... Panikli bir hâlde...
- Saçmala kızım kocan o senin, hem ilk gecen
Babannesinin demediğini düşünen ceren şaşkın şaşkın bakar kadına...
- Ya babanne allah aşkına halimi görmüyor musun, ne ilk gecesi ya oldu olacak 7 ay 9 ay sonra kucağına torun veriyim ha, ne dersin?
Kadın duyduğu laflardan kıpkırmızı kesilir.... sinirle söylenmeye başlar.
- Yav akılsız torunun ben onu mu diyorum, adama iyi davranda şu botokslu şeniz cadısına laf vermeyelim kadın ak baba gibi tepemizde dolaşıyor.
Kapının açılmasıyla cevriye hanım nedime döner.
- Hoş geldin evlâdım açmısın...
Boşboş kadına bakan nedim. Cereni görmesiyle duraksar bugün mü çıkmış bu kız hastanede...
Nedimin konuşmayacağını anlayan yaşlı kadın yanından yavaşça çıkıp gitti.
Kendini yatağın hizasında koltuğa atar.
Nedimin konuşmadığını farketen ceren içinde kurduğu planı uygulamaya başlar. Tatlı bir ses tonuyla..- Hoş geldin demeyecek misin, nedim?
Kızın bu hali genç adamı şaşıtsada belli etmemeye çalışır.- Anlaşılan yatakta sen uyuyacaksın?
Diyip ceketini çıkarıp odanın bir köşesine atar gözlerini kapatıp uzanır koltuğa bugün yoğun geçmiştir işler. Yorgun hisseden adam tam dalacagi vakit... cerenin sesini duyar...
- Susadım ben.
Adam anlamamış gibi dik dik kıza bakar.
-Eeeee napıyım yani...
Tekrar gözlerini kapatıp dalmaya hazırlanırken bi homurtuyla kızın sesi rahatsız eder dayanamaz kıza sinirli sinirli bakarak..
- Kızım sen benim başıma bela mısın yat uyu..
Tekrar uyuma pozisyonu alırken yüzüne bir yastık isabet eder öfkeyle koptuktan kalkarken kızın lafları onu durdurur.
- Mal mısın sen ya, kalka bilsem kendim gidib alırım. Ama napalım ki senin gibi hödüğün eline düştüm, ya aşağı inersin bana bir bardak su getirirsin kocacım yada ben basbas bağırıp tüm ev halkını buraya toplarım.
Cesaret edemezsin der gibi bakınca nedim, cerenin tüm sinirleri tepesine çıkmış halaya tutuşmuşlardı.
-Aaaaaa annee.. agâh bey... koşunnnn imdatttttttttttt.....
Kızın kuyruğuna basılmış kedi gibi cıyaklamasın genç adamı şaşkına cevirsede koşarak kızın ağzını kapattı ceren ağzına kapanan elle şaşırmıştır. V e tabi kalbinin bu kadar hızlı atmasından korkmuştu. Nedim ilk defa cerene bu kadar yakınlaşır. Bu kızın gözleri ne kadar garip bi renk, bi an ikiside birbirine bakıp dururken kapın açıldığını duymazlar, gözlerini ilk Cevriye hanım kapatır ''Tövbe yarabbim bu yaşımda daha neler görecem'' Onun arkasından seherin sesi duyulur. ''Ay bu ne hal...'' oda utanıp gözünü kapatırken agâh uykusunun bölünmesinden sinirlenip cerenle nedimin öpüşmeye yakın hallerini görünce ...
- Noluyor lan burda..... Nedim hemen cevap ver....
❤🙈😍🥰😘 Arkadaşlar ceren karakterini bende seviyorum. Çoğu zaman ceren karakterinde beni göreceksiniz bilginize... 🤭🤭🤭❤🙈🙈🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...