8.Bölüm Hesaplaşma

678 35 11
                                    

Cemre arabadan inip hızlı adımlarla eve girer. Gözünü karartıp soluğu nedimin odasının kapısında alır. Bir hışımla kapıyı açıp içeri girer. Tabi karşısında duştan yeni çıkmış belinde havlu elinde içki kadehiyle camdan dışarı izleyen bir adet nedim bulur. Bir an niye geldiğini unutur onu bu halde görmek için de değişik kıpırtılar uyandırır. Bunun yalnış olduğunu bildiği halde kendine engel olamaz yalnış böyle bakması yalnış nedimin de bana böyle aşkla bakması yalnış, bazı anlar gelir ki yalnışlar doğrular karışır ınsan önünü göremez adım adım ateşe yürüdüğünde bilse bile kendini durduramaz cemrede bunu yaşıyor şuan gözlerini kapatıp kendini toparlar buraya niye geldiğini hatırlar kardeşi evet ceren şimdi orda ağlarken o burda uygunsuz düşünceler içersinde... Öfkeyle gözlerini açar ve bir iki adımla nedime yaklaşır.

- Sen burda napıyorsun Nedim?

Aşık olduğu kızdan bu cümleyi beklemeyen nedim boş gözlerle cemreye bakar gerçekten bunu sormak için mi geldi bu kız...

Nedimden bir cevap alamayan kız iyice sinirlenir sesini yükseltir. Evde birinin onu duyup duymayacağını bile umursamaz

- Sana soruyorum nedim, benim kardeşim orda canıyla uğraşıyorken sen burda içki mi iciyorsun?

Nedim bu sözlere dayanamaz.. Azıcık da olan sabrı, cemrenin sözleriyle yok olur.

- Laflarına dikkat et cemre, yoksa sonu hiç iyi olmaz.

- Ben mı dikkat etmeliyim laflarıma.

- Evet sen. Sen hangi sıfatla karşıma geçip hesap soruyorsun.

Cemre bu duyduğu sözlerle neye uğradığına şaşırır nedimden böyle cümleler beklemiyordur.

- Sen ne saçmalıyorsun nedim? Bak ceren...

O kızın ismini duymak bile çıldırtır genç adamı...

- Benim yanımda o kızın ismini anma cemre..

Deli mi bu adam, evlendiği kişi benim kardeşim. Ne saçmalıyor.

- Kendine gel nedim. Benim kardeşim senin yüzünden sakat kaldı. Belki de hiç yürüyemeyecek.

Cemrenin sözleri genç adamda hiç bir değişim yapmaz ona göre o kızın kendi salaklığı...

-Bak cemre... Ben mi dedim ona, beni gecenin bilmem kaçında arabayla bi yerlere götürmesini, kendi kaza yapmış yetmedi benim hayatımı da tehlikeye attı. Sakat kalması kendi hatası sakın bir suçlu arama, ortada tek suçlu var o da senin aç gözlü kardeşin diye öfkeyle tamamladı sözlerini.

Cemrenin tek yapabildiği sevdiği adama şaşkın ve kırgın bir halde bakmakla yetindi, ikisininde bildiği ama dile dökmediğini cemre dile getirdi...

- O senin karın artık nedim.

Cemrenin ağlamaklı söylediği cümle, nedim sadece soğuk gözlerle baktı. içi boş bir ağaç gibi... o kadar donuk bakıyor ki, cemrenim içi ürperdi...

- Bu konu seni ilgilendirmez cemre, yorgunum, kapının yerini biliyorsun sanırım. Hoş bunu senden daha iyi kim bilecek... yüzünde yarı alaylı bakışla cemreye bakar.

Bu lafları beklemeyen cemre ilk defa nedimi acımasız yüzünü gördü, ilk defa onu sevdiği için kalbine lanet etti. Biz insanlar neden sevecegimiz insanı, kalbi kendimiz seçemiyoruz. Kalp istediğine gidiyor mantık aramıyor bizede acı çekmekten başka birşey kalmıyor. Şimdi olduğu gibi, Nedim ne demek istediğini çok iyi anladı cemre onun odasını temizleyen kendisiydi, şimdide yerini hatırlatıyor ağlamamak için kendini kastıkça cenesi ağrımaya başlar, genç kızın kederli gözlerle nedime bakar, ķırık bir sesle..

- Yazık, beni hayal kırıklığına uğrattın nedim.

Nedimin cevab vermesini beklemeden kendini odanın dışına atar. Artık gözyaşlarını akıtmakta özgürdür. Buraya gelirken kendine güvenen cemreyken şimdi ellerinde kocaman kırık bir kalple odasınına giden cemre olur.

Nedim ise bambaşka düşünceler içinde kaybolmuştur, elindeki içkiden bir yudum daha alır cemrenin bakışları içini yakar genç adamın, o neler neler hayal etmiştir zamanında istediği cemreyken istemediğiyle evlendiği için omuzlarında koca bir yükten farkı yoktur bu evliliğin, o kızın sakat kalması da içinde birşeyler kıpırdadı sanki adını koyamadığım pişmanlık mı vicdan mı bunları niye hissediyorum sonuçta ben bir şey yapmadım.

Hayır... hayır tüm bunların sebebi o kız eğer evet demeseydi şimdi ne bu kaza olacakti ne de o bu halde olacaktı.
Derin bir nefes alıp rahatlamayı denedi. İşe yaradı mı tabiyki hayır üşütmemek için üstünü değiştirip kendini yatağa attı. Yoğun bir gündü gözlerini kapatırken aklına son gelen görüntü ''Nedim'' diye çığlık atıp ona sımsıkı sarılan bir çift kol oldu.

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin