20.Bölüm Cenk'in Öfkesi

615 28 23
                                    

Tamam...

Tamam diyorum ne bakıyorsun öyle..

Cenk karşısındaki kızın öfkesini görür, ama umursamaz.. Birinci adım tamamlanmıştır, ikinci adım vardır sırada ikincisi, asıl o zor olacak....

.......................

Ağah Bey ve diğerleri Ceren, Nedim herkes masaya oturup, yemeklerini yerken kapı çalar, seher hanım gidip kapıyı açar, karşısında sabah evden kovduğu kızını görünce donup kalır, Cemre annesinin yüzüne bakamaz, belki de hayatında ilk kez çekinir ondan, cenk cemrenin ikilemde kaldığını fark eder, seher hanımı umursamadan kızın elini tuttuğu gibi içeri girer... Cemrenin Salona elele giren çifti ilk Ağah bey görür ve kaşlarını çatar. Bir cenk'e birde cemre ye bakar, sonra gözü, cenkin cemrenin tutan ellere. Nedim de, onların o halde görünce, o da ne yapacağını şaşırır, bir yandan da demek ki sonun da, cemre de geçmişi geçmişte bıraktı diye düşünür. İçi rahat bir halde, cerenin elini tutar, avuçlarına alır bir öpücük kondurur. ceren nedime bakıp gülümser, sonra bakışlarını ablasına çevirir hüzünle bakar, dile getirmese de çok özlemiştir onu, bu soğukluk genç kadının kalbini yaralar... Cenk'in nihayet planının ikinci perdesini aralanır, Cemreye şöyle bir dönüp bakar, genç kızın korktuğunu hisseder, tuttuğu elden bunu anlamak zor değildir. Başını yemek masasında oturanları şöyle bir bakar... Şeniz hanım oğlunu ve hizmetçiyi görünce, korktuğu şey başına gelmemesi için dua eder.... Cenk babasına bakar ve... bombayı patlatır...

- Biz evlendik baba..

Ortam birden gerilir kimseden ses çıkmaz, agah oğluna yaklaşır... Büyük bir hiddetle oğluna tek kelime, etmez sinirden gözü hiçbir şeyi görmez o anda cenk'e tokat atar....

Ağah bir an yerin ayaklarının altından çekildiğini hisseder, bayılacak gibi olur cenk babasının iyi olmadığı görünce onu tutmak ister, iter onun elini agah, gözleri yaşarır adamın, bunca üstüne titrediği oğlu, ondan gizli saklı mı evlenecekti???

Agahın sesi salonda yankılanır... Sert bir sesle...

- Herkez bizi yalnız bıraksın... Herkes duyduğu halde, haberin şokunu atlatamaz, Ağah bu sefer sesinin tonunu daha da yükselterek, HERKES ODASINA... HADİİİİ....

Nedim, direk cereni kucağına alır, merdivenlere yönelir, Cemrenin gözü nedime kayar, ve tabi kucağında taşıdığı kardeşine... Cenk cemrenin halini fark edince, istem dışı elini sertçe sıkar... Cemre hemen yaptığı hatayı fark edince suçlu çocuk gibi başını yere eğer, Cemre ve cenk dışında, kimse kalmamıştır salonda, agah bu sefer cemreye bakar, öfkeyle...

-SENDE NE DURUYORSUN, GİT ANNENİN YANINA... Cenk, cemreyi arkasına alır o anda... Babsını uyaran bakışlarla..

-Yapma baba... Ağah oluna bakar, bu çocuk o kız için beni, babasını karşına mı alıyor?... Hayır , hayır bunda bir iş var?... Cemrenin adını bir kere bile ağzından duymadım, şimdi geçmiş karşıma....

Cemre her ne kadar cenkten korksa da, Agah Beyden daha çok korkar, adam ona doğru tehditkar bir adım daha atınca, cemre ilk defa kendi isteğiyle cenk'in iki eliyle birden kavrar, onun güvenli liman bu ellerdir şimdi, arkasına sığınır, cenk onun bu hareketine karşı, kaşlarını çatıp bakar, cemrenin ellerinin titrediğini anlayınca, bir kere daha ona bakıp güven bana bakışı atar, sonra babasına döner, yüzündeki gülümseme solmuştur, artık... Babasını sert bir sesle uyarır kesin bir tavırla...

- Yapma baba, korkuyor, görmüyor musun???

- BAŞLATMA LAN KORKUSUNA, NE DEMEK LAN EVLENDİM ? NE ZAMANDAN BERİ BU KIZIN KORKMASIN DİYE KARŞIMA GEÇER OLDUN??? ULAN SEN NEYİN PEŞİNDESİN...

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin