Alpaslan GÜNGÖRDÜ
Adam korkudan başını kaldıramaz...
Elleri kolları bağlı yerde diz çökmüş, bir cesaretle başını usul usul kaldırınca, alnına namlu dayanır.. Bu adam dan çekinir kim çekilmez ki, Alpaslan, bu alemde bilinen eli daha ondörtünde silah tutmuş. zamanla adını düşmenlarının ağzında korkularak alınan bir yiğit olmuştur.
Tireyen sesiyle yalvarır adam... Neden bu halde olduğunu bilmez, adamlar birden gelmiş onu hırpalamaya balamaıtır.
- Ne ne istiyorsunuz benden. Benim kimseye bir zararım yok yemin ederim namusumla pavyon işletiyorum.
Alp önünde korkudan altına sıçacak olan adamı süzer alaycı bakışlarla... Yanı başında duran Selçuğa bakarak...
-Duydun mu, Selçuk... Adam pezevenklik yapıyor, gelmiş burada bize namustan bahsediyor.
Selçuk sert bakışlarını bir an olsun önünde diz çöküp, fare gibi titreyen adamdan ayıramaz. o da da, 4 kişi varır zaten. Birincisi Pavyon işleten pezevenk, diğeri elinde silahla koltuğa konulmuş, istediği cevaplar için mekanı basan Alpaslan, onun sağ kolu Selçuk, bir diğer adam da, alpaslanın şoförü Ömer, tek görevi, göre şoförlük değildir tabi... en iyi tetikçiler dendir ömer. Üçü birlikte girmediği pislikler kalmamış. Düşmanlarına diz çöktürmüş. Şimdi de, yerde aciz bir halde, korkudan titreyen adama bakarlar... alp aslan karanlığı temsil eden siyah gözlerini bir kere daha sertçe adama dikerek..
- Cemre nerede...
Adam şaşkınlıkla bakar, adama. Bütün bu tantana o ucube için mi? Diye düşünür sinirle.. kız çekip gitti sorunları hala bitmedi der İçinden öfkeyle...
Alpaslan Cevap alamayacağını anlayınca elindeki tabancanın namlusunu adamın ağzına sokarak.
- Bu böyle olmayacak Selçuk, ben bunun ağzına sıçrıyorum.
Selçuk hemen Alpaslanın elini tutarak adamın ağzından çeker...
-Abi, bana bırak..
Alp aslan bir iki adım atıp adamdan uzaklaşırken, sinirle gözlerini odanın içinde dolaştırır, bir el silah sesi duyulur. Hemen aynı anda duyulan acı bir çığlık yankılanır oda da, adam korkuyla bacağını tutar, kurşun tam bacağına saplanmıştır. Korkuyla selçuğa bakarak konuşur panikle...
- Gitti, yemin ederim gitti.. bir adam geliyordu son günlerde.. Onunla çıkıp gittiler...
Alpaslan duyduğu sözlerle sinirle gelip adamın gıtlağına yapışırak öfkesinden gözü dönmüş bir halde adamı saldırır. Selçuk ve ömer birer adım uzaklaşır, alpaslanın bu hallerini bildikleri için uzaktan izlemekle yetinirler. Alp aslan karşısında korkudan titremesi artan adama bağırarak..
- NE DEMEK LAN GİTTİ... KİM GÖTÜRDÜ OĞLUM BENİM GÜLÜMÜ... ÜÇ GÜN LAN, TOPU TOPU ÜÇ GÜNNNN GELMEDİM. ELİN İTİ GELİYOR BENİM SEVDİĞİM KIZI, MEKANDAN GÖTÜRÜYOR ÖYLE Mİ???...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...