37.Bölüm Fragman Babası Fırlatmış Bunu

293 23 11
                                    

Jale canını kurtarmak için masanın üstüne çıkıp geri geriye kaçmaya çalışır.

Ceren izin vernez, kızın saçından asıldığı gibi, çekiştirerek masanın üstünden yere düşmesini sağlar, Nedim olayların şaşkınlığıyla, karısını belinden tutup, Jaleden uzaklaştırmaya çalışır, başaramaz, sinirden kıpkırmızı kesilen ceren, tüm gücüyle yerde yatan kızın üstüne oturup, sağ sol eli nereye denk gelirse vurur, koskoca oda da, cerenin küfürleri çınlar...

- ULAN BEN SANA NE DEDİM, MAYDONOZ KAFALI.... SEN BENİM ERKEĞİMİ Mİ ÖPTÜN HA, HEMDE BU ÖRDEK AĞZINLA.... LAN BEN SENİN O AĞIZA ÖYLE BİR SIÇARIM Kİ, KENDİNE GELEMEZSİN!!!!

Jale yüzüne yediği darbelerden yerde kıvranırken can havliyle nedime sığınır.

- NEDİM KURTAR BENİ YALVARIRIM. KAFAYI YEMİŞ BU KADIN, ÖLDÜRECEK BENİİİ!!!!

Ceren duyuğu sözle daha da saldırganlaşır, kadını moratmadığı bir yer bırakmaz, hala kocasının adını utanmadan ağzında alıyor, sinirden çığlık atar, saçlarını asılır yüzüne attığı tokatlara ara verip.. Öfkeyle burnundan soluyarak...

- LANNN!!!! BAKK HALAA NEDİM DİYOR BİDEE, DELİRTECEK BU KIZ BENİ İYİCE, DELİRTECEK.

KIZIM SEN BENİM DUVARIMA İŞEMEYE UTANMIYOR MUSUN HA, YAŞAMAKTAN BIKTIN DA, ECELİNE SUSAMIŞ KÖPEK GİBİ, ALANIMA GİRİYORUSUNNNN!!!

Nedim artık yorulur, kavgayı ayırmaya çalışmaktan, cerenin belinde olan elini çekip, sıkıntıyla bir adım geri atar, cerenin kızı paralamasına bakar. Can sıkıntısıyla söylenir genç adam.

- Ceren yeter ya, valla bak. Bırak artık şu kızı, başımız belaya girecek..

Ceren öfkeyle kızın saçlarının avuçlayıp asılınca, Jalenin acı feryadı yankılanır oda da, ceren eline bakınca saçları görünce yüzü zaferle parlar. Söylenen nedime gözlerini kısırp bakar, onun da cezası ayrı olacak der sinirle içinden.

- Sıranı bekle kocacım, seninle bu konuyu özellikle, yatak odamızda konuşacaz. Nefesini yorma.

Korkma sırası nedime gelmiştir, tedirgin bir halde yutkunup, sinirden gözü dönen cerene bakar. Oda biliyordur ki, ceren öfkelendiğinde gözü hiç birşey görmez.

Ceren yerde acıdan ağlayan kızın sesiyle tüm dikkatini ona verir, ellerini alışık olduğu hareketlere başlarken, söylenir.

-KIZIM SANA KİMSE SÖYLEMEDİ Mİ, CEREN KARAÇAYA BULAŞMAK DİRİ DİRİ YANMAYI GÖZE ALMAK DEMEKTİR. ŞUNUN MENDEBUR YÜZÜNE BAK, BABASI YAPMAMIŞ BİLDİĞİN FIRLATMIŞ BUNUU, GEN ATIĞI...

Jale yerde kıvranırken cerenin elinde, kapı sesi o gürültüde duyulmaz, içeri giren agah gördüğü manzara karşısında, öfkesi şirketi sallamaya yeter de artar bile...

- ULANN NOLUYOOO BURDA, HEM VALLAHİ HEM BİLLAHİ GELİN HANIM, SENİ TIMARHANEYE KAPATIR NEDİMLEDE BOŞARIM, ARKASINDAN DEĞİL YAS TUTACAK ZAMANI TANIMAK, HEMEN İKİNCİ GÜN EVLENDİRİRİM, AKLINN ŞAŞAR...

Ceren agahın sesiyle hemen kalkar yerde yarı baygın hale gelmiş kızın üstünden, duyduğu her sözle öfkeden burnundan soluyarak bakar Agah Beye.

Agah bu sefer hedefini bezmiş halde masaya dayanmış kendisine bakan yeğenine çevirir.

- ULAN NEDİM, TUZLUK GİBİ NE DİYE KENARDA DURUYORSUN, BU KEPAZELİĞİ NİYE AYIRMADIN LANNN!!! SENİNLE DE AYRI KONUŞACAZ, SEN DUR. SİZZ İYİCE GEMİYİ AĞZA ALDINIZ, BİRİNİZ AYLARCA ŞİRKETE ADIMINI ATMAZ, DİĞERİ TUZLUK GİBİ KENARDA DURMUŞ KARISININ KAVGASINI İZLER, SİNEMA MI LAN BURASI, BİR DE MISIR PATLATALIM İSTERSEN PAŞAM...

Arkadaşlar başım biraz kalabalık olduğu için, Yeni Bölüm Çarbam günü gelecektir. Merak etmeyin keyifle okumanız için yapabildiğim kadar yazıyı uzun tutacam, kendinize iyi bakın, öpüldünüz canlar...😍🥰😘😘😘❤❤❤







İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin