Bavullar hazır mı?
Nedim cenk'e bakıp başıyla onayladı. Nerden çıktı şimdi ulusağ, cemre olacak bide yanımızda...
Nedim bavulla uğraşırken cenk de ,cemreye bakmak için eve gitti. Merdivenlerden çıkıp odasına giden genç adam,koridorda ağlama sesi duydu, önce yanlış mı duydum? diye kendini sorgulasa da, emin oldu cerenlerin odasından geliyordu ses, yoksa cerene bir şey mi oldu, düştü mü? Panikle kapıyı çalmadan içeri girdi cenk, ceren tekerlekli sandalyede eliyle göbeğini okşuyor, bir yandan da, güzel yanaklarından yaşlar süzülüyor.
Cenk ilk başta ne yapacağını bilemedi, acaba hemen gidip nedimi mi çağırsam?.. Kapıya bir göz atarken cerenin hıçkırıkları genç adamın yüreğini parçaladı. Daha fazla düşünmeden cerenin yanına gider, yanına diz çöküp, başını eğmiş ağlayan kıza üzgün gözlerle bakar..
- Ceren iyi misin? Sorun ne? Bir yerin mi acıyor?
Ceren karşısında cenk'i görmeyi beklemiyordur. O yüzden ne diyeceğini başta bilemez bakar öylece... Cenk kızın bu halinden iyice endişelenir, acaba bebeğe bir şey mi oldu? yada ağrısı mı var?Panikler iyice...
-Ceren sorun ne, lütfen anlat bak korkutuyorsun gerçekten beni, bir yerin mi acıyor ha? Yada dur nedimi çığırayım ben.
Hemen kalkmak için hamle yaptığında, ceren cenk'in bileğini tuttu... Yaşlı gözlerle cenk'e bakıp...
- Ben yürümek istiyorum cenk.... Ben bebeğimi kucağıma alıp ayakta dolaşarak ninnilerle uyutmak istiyorum, ben ona bu halde nasıl bakacam cenk, iyi bir anne olabilecek miyim daha bundan bile emin değilim, ona kaybetmekten korkuyorum cenk, ben güçlü değilim. Yanaklarından özgürce akan yaşlarla bakar genç adama..
Cenk ne diyeceğini bilemez, genç kadının ağlayarak anlattıklarını dinler... Kendini toparlayan ceren, söyleyeceklerini önce kafasının içinde belirler, sonra cenkin gözlerine kararlılıkla bakarak... .ceren bir eliyle gözlerindenki yaşları aceleyle silip cenke titreyen sesiyle aklını kurcalayan soruyu cesaret edip sorar.
- Bak seninle kaç aydır çalışıroruz, az değil sen de biliyorsun cenk, 5-6 ay olmuştur nerden baksan, O yüzden sana soracağım soruya bana dürüstçe cevap vermeni istiyorum lütfen... Sen doktorsun sonçta...
Cenk hemen itiraz etti.. Biraz zaman kazanmak için..
- Yarı doktor, lütfen onunda altını çizerek belirtelim de... gözlerini kaçırır genç kızdan...
Ceren onun dediğini dikkate almaz, içinde onu günden güne yiyip bitiren sorusunu nihayet sorar...
- Olsun işte, sonuçta doktorsun... Bana dürüstçe söyle benim, yani.. ben... yürüme ihtimalim var mı, cenk?
Cenk ne diyeceğini bilemez, kederle bakar, cerene olumsuz konuşsa, bu onu daha çok etkileyecek belki de tedaviyi kesecek... Olumlu konuşsa kesinliği yok, bacaklarında hiç bir kas hareketlenmesi olmadı, sabırla her gün çalıştırdım onu, canı yansa da, belli etmedi, egzersizlerini sonuna kadar yaptı ceren, hele hamilelikten sonra daha zorlandı, bebeği tehlikeye atmayacak çalışma programı hazırlamıştım. O böyle ağlarken kıyamadım, söyleyeceğim şeyse tamamen yalan değil sonuçta geleceğin ne göstereceğini kimse bilemez...
Cerenin ellerini tutup ona kendine has gülüşüyle, yüzünü güldürmeyi dener...
- Küçük de olsa ihtimali var ceren, olumsuzluğa kapılıp kendini de bebeğini de üzme.
Bak etrafına bir, ne görüyorsun? Ben sana söyleyeyim Seni seven bir kocan var ceren, nedim üstüne titriyor bunu görmemek için aptal olmak lazım... Sonra bebeğin var? der gözlerini karnına bakarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanficHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...