Nedim kucağında uyuyan güzelliği uyandırmadan doya doya izler melek yüzlüsünü... Kaza görüntüleri genç adamın aklına gelir.. İçi burkulur, en kötüsü de cerenin nedim diye attığı çığlığı , onu saran kolları beni korumak için bu hale geldi... Neden içtim sanki... Benim yüzümden allahım benim yüzümden diye kederle mırıldar nedim... Cerenin hareket etmesiyle, nedim tüm dikkatini karısına verir. Ceren gözlerini açmadan önce nedimin kokusuyla uyanmaya alışmıştır. Gözlerini açıp, ona aşkla bakan bir çift nedimin gözlerini görür... Böyle uyanmak her iki gencin en güzel anlarından birisidir.. Amcasının aramasıyla nedim apar topar bavulu bagaja yerleştirir geleli şurda ne kadar oldu ki, açmaya bile fırsatları olmamıştır. Telefonda amcasının sesi gergin ve soğuk gelince nedimin kaşları çatılır. Mutlaka işlerle ilgili bir sıkıntı çıkmıştır. Balayını bile güzel yaşayamamıştır çift.
Ceren dün gece gözlerini araladığında nedimi görür, genç adamın başı ona yakındır... Dudaklarını aralamış uyuyordur. Ceren titreyen elleriyle dudaklarını okşar bunu hisseden nedim gözlerini aralayıp kendini aşkla bakan cereni görür, onun da gözleri cerenin pembemsi dudaklara kayar, yavaşça eğilip öper, bir yerden sonra bu öpücük ikisine de yetmez, içindeki ateş harlanınca, ikisi de birbirinin kollarında söndürür ateşi, ceren ateşli anları düşündükçe, yüzü kıpkırmızı olur. Nedim görmesin diye arabanın camını aralar temiz havayı ciğerlerine nüfus eder... Neden onun bu halini farkeder, erkeksi bir gurur duyar... Arabadan garip ses çıkmaya başlar. Ceren nedime bakar noluyor diye nedim arabanım sağını soluna bakar sorun ne diye, en sonun da araba stop edince, sıkıntıyla oflar genç adam, cerene bakıp...
- Arabada sıkıntı var galiba ben şu motora bir bakıyım... diyip iner arabadan.
Arabanın ön bölgesini kaldırdığında yoğun bir duman çıkar nedim eliyle dumanı dumanı dağıtır, arabanın hararet yaptığını anlar soğuk bir suyla sorun çözülür. Neyse ki bağaj da boş bidon var. Burda bir yerde mutlaka çeşmede vardır. Doldururum hemen diye düşünür, cerenin yanına gidip arabanın kapısını açar.
- Ceren araba hararet yapmış, su lazım sen arabada otur ben hemen doldurup gelecem tamam mı?
Ceren bir nedime birde sağa sola bakar, bu adam cidden onu burda allahın unuttuğu dağ başında mı bırakacak? Kaşlarını çatıp hemen itiraz eder...
- Saçmalama nedim ya, allahın unuttuğu yere, sen cidden beni bırakacan mı?
Adam cereni duymazdan gelip bagajı açar, bidonu alıp cerenin yanına gider.
- Kızım hemen gelecem ya, amma da abarttın.
- Ya kurt gelirse..
- Çenenle kovarsın ceren der umursamaz bir halde... Hava zaten sıcak nedim bunalmıştır. Havaya bakınca acele etmesi gerektiğini düşünür birazdan hava kararır...
Ceren nedimin, gitmesini istemez, allahım burda her şey gelir başına o bu düşüncelere dalarken...
Nedim arabanın kapısını kapatır.
- Hadi görüşürüz... Der arkasında şaşırmış bir kadın bırakarak, ceren nedimin gittiği tarafa bakarak kafasını arabadan sarkıtıp...
- Ya nedim çabuk gel nolur, ayılara yem etme beniii.... Demesin mi panikle...
Onun bu hali genç adam güldürür arkasına dönüp cerene bakar...
- Merak etme karıcım, ayı seni yemeden ben burda olurum.... Hem Ayılar kış uykusuna yatmıştır bu kadar korma ya, relax ol relax... der yarı güler bir sesle ....
Ceren nedimin onunla dalga geçtiğini anlayınca boynundaki şah damarı titrer sinirden...
- Nedim yarım saat içinde gelmezsen yemin ederim boşarım seni....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...