Ceren
Bebek odası boş..
Kızım.. Bebeğimm yok..
- Ceren noluyor??
Benim arkamdan odaya giren Nedim, beşikte kızımızı göremeyince... Haliyle kafası karışmış bir halde yüzüme baktı.
- Buse nerde? Niye boş bu odası..
Elimdeki notu gösterdim. Konuşmak şöyle dursun titreyen dizlerime söz geçiremiyorum. Notu okuyunca, yüzünün an be an sinirden kıp kırmızı kesilmesine şahit oldum.
- NELER OLUYOR!!! KİM BUNA CÜRET EDERRR ???
Ben biliyorum kimin cüret ettiğini, hem de adım gibi biliyorum .... Odamdan çıktım, öfkeyle koridorda yürürken, ağzım çıktığı kadar bağırdım düşmanıma.
- ŞENİZZZZ!!!! ŞENİZ NERDESİNN??
Yine saklandın deliğine, değil mi yılan??? Nedim arkamdan geliyor ben koşar gibi yürüdüğüm için o da ayaklarını bana uydurmaya çalışıyor.
- Ceren bekle.. Bu olayın, Şenizle ne ilgisi var?
Ah Nedim, sen nerden bileceksin o yılanın yapabileceklerini aklın hayalin almaz.
- Karışma Nedim, bilmediğin şeyler var.
Birden kolumdan tutup, kendine doğru çevirdi, gözlerinde sabırsızlık okunuyor.
- Anlat o zaman? Kızımızın kaçırılmasıyla onun ne ilgisi var? Bu çok ağır bir itam Ceren.
- Takip et beni... Öğreneceksin..
Dediğimi yaptı, benimle birlikte salona geldi, Şeniz hiç bir şey olmamış gibi, kurulmuş dev kotlulara, elinde Türk kahvesi... Dergi karıştırıyor.
- Burdasın demek?
Beni görünce, fincanını bırakmadan ayağa kalktı, şaşırmış gibi, gözlerini aralamış bize bakıyor.
- Hayırdır Ceren, beni mi özledin? Koca yalı da adımı haykırdığına göre?
- Kızım nerde Şeniz? Basit bir soru soru? Buse nerde???
Ben burada sinirden şekilden şekle giriyorum. Onun ise tek yaptığı yanımda gergin bir halde duran Nedime söylenmek..
- Anlaşılan karının aklı karışmış Nedim. Benim bu olaylarla ne ilgim olabilir? Biraz mantıklı düşünün?
Böyle olmayacak, güzellikle konuşmayacak. Birden iki elimle gırtlağına sarıldım. Nedim araya girip bizi ayırmaya çalışsa da nafile, tüm nefretimle sıktım boğazını..
- GÖZÜMÜNN İÇİNE BAKA BAKAAYALAN SÖYLÜYOR BİR DE.... O KIZI SEN BU EVE SOKMADIN MI? BU İŞİN DE ARKASINDA SEN VARSIN, ELİMDE KALACAKSIN KONUŞŞŞ!!!
- Cerenn bırak kadını!???
Bırakmak mı, asla? Benim bebeğim yok ortalar da, ağlıyor mu açmı? Ne halde bilmiyorum. Kızıma bir şeyolsun, ahtım olsun ikisini de öldürürüm.. Kimse alamaz elimden..
- Dua et Şenizz... Dua et kızıma bir şey olmasın.. Seni elimden ne Agah baba, ne de oğlun.. Kimse alamaz..
Yüzü nefessizlikten kızaran kadını iğrenerek bıraktım. Arkama dönüp odama gittim. İlk işim cep telefonla polisi aramak oldu. Kısaca olayları anlattım. Bir ekip geleceğini söyleyip kapattılar.
Bebek odasına gittim istemsizce, nasıl bu kadar vicdansız olabilirler. El kadar bebek... Benim kokum olmadan uyumaz ki.. Aç mı tok mu? Ne halde bunu bilememek mahvediyor beni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...