Kahvaltı işkence gibi geçti, bir tarafta amcam sen iyimisin der gibi bakar, bir taraftan cenk gereksizi yanında duran kıza göz kırpar. Ben o gözü alırım onun gö...
- Nedimmmm...
Nedim zar zor düşüncelerinin en güzel kısmında cerenin sesiyle yarım bırakır.
- Efendim aşkım, bana mı seslendin?
Salonun ortasına bomba atılsa, bu kadar etki yaratmazdı. Agâh yeğeninin aşkım demesine mi şaşırsın yoksa masanın üstünden kızın elini tutmasına mı? Cenkin de babasından farkı yok bu ikisi istemeyerek evlenmedi mi, ne o bi de aşkımlar, el tutmalar... Yemin ediyorum bu nedim tam bir ergen, yazık kızıda utandırdı, bizim yanımızda... Ceren gözünü bizim değilde nedime kilitlendi kaldı sanki.. Bari ağzını kapatsaydı şaşkın tavuk gibi nedime bakıyor kız...
Nedimse sanki birşey olmamış gibi..Masadan yavaşça kalkıp, üstünü eliyle düzeltir. Amcasına döner...- İzninle amca cereni odasına çıkarıyım, dinlensin biraz...
Agâh Bey başıyla onaylamakla yetinir, ceren kendisini kucaklayan adama yüzü birbirine yakın, bir şey söyleyecek gibi durur, ama nafile onun kalbi kuş oldu uçuyor sanki... kolarını daha bir sıkar başını saklamak ister gibi nedimin boynuna gömer... Beynindeki düşünceler duymaz tabi... hele içindeki cadı ceren dile gelir hemen...
- Kız anam sen harbi salaksın ha, çocuk bir aşkım dedi, azıcık olan aklında pır diye uçtu gitti, az kendini ağırdan sat ne öyle erkek görmemiş kızkuruları gibi..
- Kes sesini...
Nedim anlamamış gözlerle kıza bakar,
Ceren kırdığı potu farkedince saçmalamaya başlar..
- Ya sana demedim ben, şey olunca işte bende şey oldum nedim. Yoksa sana şeyden değil yani...
Cenk birden dayanamaz, kahkahasıyla evi inletir.
- Hay sen çok yaşa ceren, hiç güleceğim yoktu.. Neyse sen git bikinini giy ben seni havuzda bekliyorum.
Nedim duyduklarıyla kırmızı görmüş kızgın boğa gibi bakar cenk e farkında olmadan ellerini sıktığı için kucağında cerenin canını bile yaktığını fark etmez
- NE BİKİNİSİ LAAAANNN....
Cenk onun bu halini görünce keyifler anlaşılan nedimin zayıf noktası bu küçük kız... İlerki zamamlarda hiç canı sıkılmayacak cenkin...
Havadan sudan konuşur gibi...- Cerenin kasları ne halde görmem lazım nedim, bu da suyla egzersizlerine bakmam lazım
Nedimin siniri bi nebzede azalmamıştır.- Ulan ordan bak, görünmüyor mu?
Agâh daha fazla nedimin saçmalamasın diye olaya müdahale eder...
- Oğlum, kendine gel tedavi ulan tedavi...
- Gerek yok amca cenk zahmet etmesin ben başkasını ayar....
-Yeter nedim, valla sabah sabah bende kafa bırakmadın bir cenk bir sen. Götür şu kızı yazık perişan oldu oda burda, öylene doğru havuza bizim güvenlikçi kazım var. Bundan sonra o ilgilenecek cerenle havuza cenkin yanına götürür.
Nedimin ikinci öfke patlamasında gecikmez...- Yav amca, sen bilerek mi yapıyorsun? Ben cenkten uzak tutmaya çalışıyorum sen şimdide kazım diyorsun... tüm güvenlikçi kovduracaksın bana, sonunda olacak olan o.. yeter ya valla yeter... bıktırdınız beni söylene söylene kucağında cerenle odasının yolunu tutar.. Agâh arkasından bakakalır..
-Noluyor bu deli olana yav...
Cenk dayanamaz gülmeye başlar... Bir yandanda babasına açıklar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)
FanfictionHerkes bir bedel öder.... Ben Ceren Bende ödüyorum. Hemde en acı şekilde... Evlendim aldatıldım... Kim intikam istemez ki ben isterim hen de en acı en adi şekilde ben ceren karaçay kocamın ve ablamın ihanetiyle kalbimi kor ateşlere attım... Düğün g...