56.Bölüm Fragmanı Olaylı Yemek..

157 8 3
                                    


Ceren önündeki tatlısına bir kaşık daha daldırıp mutlu bir tebessümle ağzına atarken, diğer yandan, gözlerindeki sinsiliği saklayamaz, 

Alev ise tedirgin bir halde etrafında iş dünyasında tanıdığı yüzleri görmenin gerginliğini yaşar, bu da yetmiyormuş gibi, dışarıda medya gazetesi doluşmuş.Girerken fotoğrafları çekilmiş, bu kadar göz önünde olmayı sevmeyen kadın, cerenin saçma mutluluk ifadesinden gına gelir artık, yan masa da, tanıdık şirket çalışanını görünce, ona doğru bir adım atmıştı ki, birden kendini yere kapaklanırken buldu...

Ceren gözlerini diktiği kadının boş anını kollarken, nihayet beklediği an gelmesinin sevinciyle, alev yanından geçerken, uzun biçimsiz siyah elbisenin eteğinin ucuna basıp, elbisenin bel kısmından yırtılıp, alevin yere yığılmasını keyifli bir halde köşeden izler.

 Bora panikle kardeşinin yanına gidip yerden kaldırır, alev düşmenin verdiği utançla elbisenin külotunun görünecek kadar yırtılmanın şoku yaşarken, insanların bazıları telefonunu çıkarmış kimisi gülerek fotoğraf çekerken, kimisi videoya alır bu olayı.

Ceren birden öne atılıp alevin kolundan tutarak, yapmacık bir telaşla.. Eteğinin görünen kısmını kapatan aleve bakarak..

- Ah canım benim ya, kıyamam sana.. Kötü oldu bu, neyse üzülme sen, gel bir tuvalete gidelim seninle.. Toparlarız seni.. 

Alev bir an önce insanlardan uzaklaşmak için hemen kafasını sallayarak onaylar bu fikri. Küçük düşmenin utancıyla gözlerini kapatırken,  yanından geçen garsonun elindeki kremalı pasta cerenin bilerek kolunu adama çarpınca, alevin boynundan aşağıya doğru düşmesin mi,  alevin sinirleri zaten az önceki olayla kopma noktasına gelirken, bu olayla iyice kaybeder kontrolünü, sert bir halde çıkışır garsona.

- DİKAT ETSENEEEE APTAL MISIN, NESİN?

Adam panikle kovulma korkusuyla defalarca özür diler, ceren adamın kendisi yüzünden kovulmasını asla istemez kolunu tuttuğu kızı üstü başı dağılmış pasta olmuş bir halde lavoboya sokar, alev hemen bir çeşme açıp üstündeki pasta kırıntıları temizlemeye çalışırken sinirle söylenir.

- Böyleleri niye çalıştırıyorlar anlamıyorum. Salak herif, bir pasta taşımasını bile bilmiyor.

Ceren kızın bu halini gördükçe gözlerinin içi güler, içerde yeterince rezil ettiğini düşündüğü kıza bir adım arkasından yaklaşıp suya bakarken, gözlerindeki gülümseme yavaş yavaş soğuyup yerine saf bir nefrete bırakır, ceren kararan gözlerini düşmana dikip usulca, arkasında her bir adım atışıyla soğuk sesi lavaboda sessizliği böler.

- Su ne güzel akıyor değil mi alev?

Alev cerenin saçma sorusuna kaşlarını çatıp bakarken, cerenin bakışları dikkatini çeker birden.. Daha önce genç kadının bu bakışlarını görmeyen alev, nedenini bilmediği bir huzursuzluk hissiyle boğuşur.

Ceren soğuk bakışlarını hedefinden ayırmadan konuşmaya devam eder.

- Ben nedimden önce çok farklıydım alev, içimdeki şeytanla her gün kavga eden, tek istediği zengin lüks bir hayat arzulayan bir cerendim. İnanır mısın, içimdeki kötü ceren bana her gün akıl verirdi, hep onun dediğini yapardım. Neden yapmayım ki, kim lüks bir hayat istemez..


Ben istedim ve aldım. Nedimi tanıyana kadar ben gerçekten kötü bir insandım alev, beni tanımak bile istemezdin, inan. 

Alev bu konuşmanın amacını anlamamış, çatık kaşlarıyla cerenle yüz yüze gelmek için başını ondan yöne çevirir, birden boğazını saran elle duvara yapışan genç kadın şaşkınlıkla donup kalır. Ağzından tek kelime çıkmaz, cerenin öfkeyle haykırışlarını dinler.

- SEN BENİM CANIMA KAST ETTİNNNN ALEVVV... 

SEN BENİM BEBEĞİMİİİ BENDENNN ALMAYA CÜRETT ETTİN... 

Ceren öfkeden delirmiş bir halde tüm gücüyle boğazını sıktığı kızın nefessizlikten yüzünün kızarmaya başlamasını zevke izleyerek, konuşmasını kesmeden devam eder.

- SENİ ÖLDÜRÜRÜM ALEVVVV... 

SENİ BURADA ÖLDÜRÜR, HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ ÇIKAR NEDİMİN YANINA GİDERİM.. 

Birden boğazını tutan eli tüm gücüyle tutup alevin başını serçe duvara vurur, alev aldığı darbeden acıyla nefesi kesilirken, cerenin gözleri bir ateş topu gibi, alevin üstüne yağar..

Ceren sakinleşmiş bir halde, yüzüne yerleşen yarım ağız gülümsemeyle, alevin yüreğine korku salmaya devam eder.

- Öyle kolay ölüm yok sana Alevcik, bizim savaşımız daha yeni başlıyor...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Arkadaşlar işlerim yoğun bu aralar, yeni bölüm ne zaman gelir tam bir zaman veremiyorum, arayı fazla açmamaya çalışacam.

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin