46.Bölüm Fragman 2 Neredesin Kalbimin Aynası

145 13 17
                                    


Deniz kenarına arabasını park eden alev, denizin sesiyle rahatlamaya çalışır. 

 Cenkle yaptığı konuşmayı düşünmemek için dikkatini abisine verir.

Abisinin o kız iyice tutulmadan bu olaya el atması gerektiğine karar verir. Cebinden telefonunu çıkarır,  Jale den aldığı Nedimin numarasını kendi numarasını gizleyerek arar.

Karşısında telefonun açıldığından emin olunca kendinden emin bir halde Arabasına yaslanıp soğuk sesiyle konuşur nedimle.

- Karının nerede olduğunu öğrenmek ister misin?

-....

- Benim kim olduğum seni hiç ilgilendirmez, Nedim. Şimdi Beni iyi dinle, ve sana sakın iyilik yaptığımı düşünme, Karın Bora KARAHAN'nın yanında, birazdan atacağım adrese git al karını.

Nedimin sorularını es geçip telefonu yüzüne kapatır, zaman kaybetmeden adresi yazıp atar. Sıkıntılı soluk alıp verirken, abisinin tepkisini merak eder. Bu işin arkasında benim olduğumu anlarsa, hiç hoş şeyler olmayacağını bilen Alev, şimdilik bu düşünceleri kenara bırakmayı tercih eder. Arabasını çalıştırıp deniz kenarından ayrılırken, düşünceleri gecenin karanlığında kaybolup gider.


...............


Bora cerenin yine yemek yemediğini öğrenince, çalışma odasından çıkıp odasına gider, eskiden onun olan oda, şimdi onun varlığıyla daha mı güzelleşti ne, belki odanın deklarasyonunu değiştirmenin zamanı geldi... Onun seveceği bir renkte tasarlasam mutlu olur mu, yüzündeki hüzün silinir belki, bir kere olsun o herife bahşettiği gülümsemeyi görme şansım olur. 

Merdivenlerden çıkıp kapının yanına geldiğimde, içimdeki heyecana anlam vermiyorum. Onu görmeyeli şura da ne oldu, 8 saat, 45 dakika, 23 saniye, hatta şuan kapıda beklediğim için 24, 25, 26. daha fazla saniyelere kıyamadım, kapıyı açıp içeri girdim.

 Gözüm önce yatağa kaydı... Orada göremeyince, kalbimin sıkışmasına anlam veremedim. Ta ki onun beyaz gecelikle koltuğa kıvrılıp uyuduğunu görene kadar. Sessiz adımlarla yanına gelip, yavaşça eğildim. Yüzüne diktim boş gözlerimi. Bu kızın yüzü bu kadar güzel miydi ya, yüzü çok masum duruyor, bir bebeğin uyurken ki masumiyetini taşıyor. 


Cerenin sıklaşan nefesi,  aralanan dudaklarını izledim bir süre. 

Biçimli kaşlarının birden çatılması, vücudunun kasıldığını görünce, kabus gördüğünü anladım. Onu korkutmadan uyandırsam iyi olur, elimi narin omzuna değdirmem ile ceren birden açtığı gözleriyle, beni görmesi bir oldu. 

Tiksinen yüzünü saklama geriği bile duymadan. Yakınlığımdan olabildiği kadar uzaklaşmak için koltuktan kalkıp,  gitmesini hayal kırıklığıyla izledim..

Kendimi ona açıklama ihtiyacında ..

- Korkutmak istemezdim, affedersin...

Ceren bu adamın, nazik hareketlerine bir anlam veremez, sanki bunca zaman yanında zorla tutan o değilmiş gibi.. Bir de karşısına geçmiş, özür diliyor.. Bu adam gerçekten iyi değil.. 

Nedim nedim nerede, acaba.. Kaç gündür buradayım acaba, yokluğumu çoktan fark etmiştir. O zaman niye gelmedi hala, kızımı beni kurtarmak için ne bekliyor.

Bora cerenin düşüncelere dalmasından rahatsız bir halde yerinde hareket ederken, cerenin aklında kocasını düşündüğünü hissedince, elleri kendiliğinden yumruk şeklini alır, güzel gözleri kısılır anında. Hasmına yaklaşır gibi cerene tehditkar bir adım atıp, sesi içindeki acıya tercüman olur yankılanır bir zamanlar ona ait oda da,

- O herifi düşünme... Benim yanım da o herifi düşünme cerennnn!!!

Ceren kaşlarını çatmış adamın ne dediğini anlayınca.. O da sinirle karşılık verir, karşısındaki dengesiz adama..

- Sana ne, sana mı soracam kimi düşünüp kimi düşünmeyeceğim mi?  Çok fazla zamanın kalmadığını sende  biliyorsun değil mi? O yüzden bu çırpınışların. Nedim gelecek gelecek ve-

Bora o cümlenin devamını duymamak için öfkeyle cerenin sözünü keser.

- YETER, ÇIKAR AT ONU AKLINDAN. O GELMEYECEK CEREN KABUL ET, BUNDAN SONRA O YOK BEN VARIM. VE HEP OLACAM BEN-

Ceren adamın saçmalıklarını duymazlıktan gelmek için gözlerini devirip bakışlarını kaçırır, adamın cümlesini yarım bırakmasıyla  merakla kaşlarını çatıp bakar yüzüne.

- Ben ne? Sen benden ne istiyorsun ya! Senin derdin ne! Niye burdayız biz. Niye kızımı beni bu cehenneme getirdin.. 

Adını unuttuğu için ağzını bir an açıp kapatır sinirle. Bakışlarını karanlık oda da, tek sevdiği yere çevirir, camdan dışarı da rüzgara sallanan ağaçları izlemek bu adamın yüzünü görmekten daha iyi diye düşünür ceren..

Bora gözlerini kaplayan hayal kırıklığıyla sesi acıdan kısılmış, fısıldarken bulur kendini.

- Bora... benim adım bora.. bir kere olsun adımı söyle ceren, duymak istiyorum..

Ceren adamın yakarışını duymazdan gelmeyi seçer, ona göre bu adam dengesi manyaktan başka bir şey değil. 

Bora onu görmezden gelen kızın yanına gidip kolunu tuttuğu gibi kendine çevirir. Camdan dışarı değil, ona baksın ister.  Bir kızın karşısında ilk kez böyle aciz hissediyor. Bu duyguyu hiç sevmedi genç adam. Böyle yok sayılmak, insana koyuyor. Kırgın bir sesle..

- Bir kere ceren sadece bir kere, adımı söylersen söz veriyorum seni bırakacam. Bu evde kızınla gitmene izin verecem..

Ceren gözleri şaşkınlıkla açılırken, adamın yalan söyleyip söylemediğinden emin olmak ister, tereddütle..

- Neden inanayım sana.. Hem neden istiyorsun bunu, niye adını söylemem bu kadar önemli?

Bora gözüne yerleşen umutla, karşısında ona şaşkınlıkla bakan kıza, buruk bir gülümsemeyle bakar. Cerenin şaşkın bakışları bile içimde fırtınalar koparırken, genç adam duymak istiyor. Onun ağzından ismini. elinde olsa onu bu oda da sonsuza kadar tutmak ister. Bu mümkün mü, sadece üçümüzün olduğu bir dünya mümkün mü? 

Yukarıda uyuyan masum bebeği düşünür, bir kere dayanamadım kucağıma aldım. Annesi gibi mız mız küçük kız, su peri gibi masum minik ellerini kaldırıp havaya attığı yumruklar aklına geldikçe genç adamın kederli yüzüne gülümseme perdah olunca. Ceren adamın değişen ruh halinden korkar.

Buğulu gözlerine yerleşen umut kırıntılarıyla bakar karşısındaki adama..

- Gerçekten adını söylersem bırakacak mısın bizi? 

Bora yüzündeki gülümseme yerine hüsrana bırakırken..

- Çok istiyorsun değil mi, ona gitmeyi?

Ceren başını umutla sallar.. Karşındaki adamın içinin nasıl yandığını bilmeden..

 Karşındaki adamın içinin nasıl yandığını bilmeden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ah keremim ahh..

   Yeni bölüm Salı günü gelecektir. Fragman hakkında düşünceleriniz merak ediyorum canlar. Yeni bölümü bakalım kimler bekliyor

İNTİKAM (Ceren ❤ Nedim) - (Cenk ❤ Cemre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin